Finsk skogsskräck och ny-SNES står på helgens spelmeny

Robot
Finsk skogsskräck och ny-SNES står på helgens spelmeny

Hur ser dina spelplaner ut?

#spelhelg


Medlem

Jag har just köpt Ghost Recon Wildlands för 95 spänn för att köra co-op med en polare i helgen. Installlerar spelet och laddar headsetet för första gången på säkert 8 år nu. Onlinespel är inte mitt förstaval, men co-op är kul.


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem

Jag och min squad skiter ner oss av skräck i Lethal Company. Medan brallorna är i tvättmaskinen lugnar vi ner oss i Sea of Thieves.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Med den nya expansionen till Farming Simulator 22 släppt så blir det precis det jag tänker köra. Blandat med lite Cities Skylines 1.

Medlem

I helgen ska jag antingen sätta igång med Tears of the kingdom eller Alan Wake 2, blir bra oavsett känner jag 😀

It's not a lake, it's an ocean

Avrundar Alan Wake II. Sedan hoppas jag få tid till att spela Super Mario Bros. Wonder mer och äntligen påbörja RoboCop: Rogue City.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ska köra klart Dead Space Remake'en som jag har några timmar kvar i och sen se om Wild Hearts är något att ha. Annars blir det AC Origins som jag aldrig lirat.

Medlem

Call of Duty: Modern Warfare 3 Zombie så kul

Medlem

Tänkte väl resa till Vegas apokalypsen i fallout NV men köra färdigt system shock remaken först

Ambassadör
Xbox

Jag har hoppat tillbaka in i Assassin's Creed: Odyssey där det skall tas tag i DLC. Blir nog också lite Call of Duty: MW3 om tid finnes.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Ugglan:

I helgen ska jag antingen sätta igång med Tears of the kingdom eller Alan Wake 2, blir bra oavsett känner jag 😀

Fantastiska spel, kan inte gå fel. Totk är ju ett matigare spel som kommer ta lång tid, jag älskade varje minut av det, ett av världens bästa spel enligt mig. AW2 är i jämförelse inte i närheten av lika tidskrävande men landade nog ändå på 25 timmar för mig, riktigt bra spel det med.

Medlem

American Arcadia. Väldigt roligt

Medlem

Alan Wake 2. Det är långt ifrån perfekt men ändå väldigt bra!

Medlem

Rune Factory 4 special till Switchen blir det för mig.
Farma lite, dungeon crawla lite, snacka med bybor. Rätt bra spel

Medlem

Fortsätter med Mass Effect Legendary edition, är inne på Mass Effect 2 nu. Kör lite Renegade-stuk. Riktigt trevligt att spela igen!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Medal of Honor (2010). Förhoppningsvis lite Victoria 3 nu när det är en free-play helg för spelet på steam.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Super Mario RPG såklart! \o/ (Varvat med lite Assassin's Creed: Mirage)


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Fortsätter på Guild Wars 2 Heart of Thorns

Medlem

Baldur’s Gate 3

Medlem

La sista kulan i the one untrue king i Remnant 2 Bra dlc

Bioshock 1 Remastered, jäklar vilken mindfuck åt slutet där

Medlem

Kommer nog att mest växla mellan Hades och F-Zero 99.

KoP
Medlem

My time at Sandrock.

Medlem

Fortfarande Lies of P. Det är väldigt svårt på slutet.

Medlem

bör bara vara några bärs ifrån att klara Phantom Liberty


signatur

//monster

Medlem

Sea of Stars och Gears 5 kampanjen ( har spelat den lite av och till i några år nu) ska spelas

Medlem

Hade gärna spelat Baldurs Gate 3 men har inte råd. Köpte Resident Evil 2 Remaken på rean och det är nostalgi och bra. Kollar samtidigt in utvecklingen med Black Friday och särskilt GoW Ragnarok men även billiga spel.

Medlem

Började på Jusant. Passar bra nu när jag känner mig trött. Ren meditation det spelet.

Medlem

Jag ska spela Chained Echoes. Jag hade problem med bossen Gin, men klarade till sist honom och nu fortsätter jag det underbara äventyret. Jag tycker iofs inte att grafiken är särskilt trevlig för ögonen, men allt annat är kanon.

1
Skriv svar