FZ Play – Vakna! I kväll blir det Alan Wake 2

Robot
FZ Play – Vakna! I kväll blir det Alan Wake 2

Wakkaah rustar sig med mod och ficklampa.

#alan-wake-2, #fz-play


Medlem

Fram med lördagskorven och morotslådan, ikväll blir det äntligen FZ-stream!


signatur

War, War never changes...

Medlem

Missar tyvärr, får kolla reprisen senare om det finns, ska på konsert ikväll.

Medlem

Mysigt! Jag kommer kolla

It's not a lake, it's an ocean

Började i går. Betydligt läskigare än det första spelet, och då är jag bara knappt två timmar in.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Började även jag igår. Var väldigt besviken med det första spelet men det här är betydligt mer i min smak än så länge.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gaara:

Missar tyvärr, får kolla reprisen senare om det finns, ska på konsert ikväll.

Reprisen är samma länk https://www.youtube.com/watch?v=FB4VaRwt02U


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator
Medlem

Pizza beställd, lugnande tabletter framlagda, adrenalinsprutan redo.... vet inte hur många gånger jag studsat ur stolen idag...

Medlem

Whoop whoop... får lugna nerverna med en pilsner
till streamen


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

Medlem

Jag är på plats, taggad!

Medlem

Rent för läskigt spel, höll på att bajsa på mig flera gånger, och kommer få sova med hela huset tänt! Tackar!

Tycker det behövs fler streams med Alan Wake 2


signatur

It´s a me

Medlem

Väldigt stämningsfullt och atmosfäriskt spel!

Men skräckspel går bort för mig, men mysigt att se på stream!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Galet mysig stream, tack <3

Medlem

Topp-3 FZ-streams ever!

Vore underbart med en andra stream av Alan Wake 2.

Medlem

Den mest mys pys rys-ligaste streamingen hittills! 🫠 Del två! Ja tack!

Moderator

VILKET ÄVENTYR! Efter mina första nästan 3 timmar känns det definitivt som minst en 4. Otroligt berättande på många plan. Gåshud!

Medlem

Lirar det på PlayStation 5 och har kommit 7 timmar in i storyn. Gillar verkligen detektiv arbetet som blandas med grym story ihop med mörka skräck element. Snor skarp grafik även. Å vilken atmosfär det är..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Tack för en schysst stream, småskratt blandat med nagelbitning..


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

Medlem

Det härliga med Remedys spel är att Sami Järvi / Sam Lake brukar knöla sig in på ett eller annat sätt.
Är det inte som Max Payne är det som FBI agent.

Medlem

Faaan.. ja vet inte om jag vill kolla mer! Funderar på om jag ska köpa spelet eller kolla walktroughs 💀😂


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

1
Skriv svar