Alone in the Dark-rebooten har försenats till nästa år

Robot
Alone in the Dark-rebooten har försenats till nästa år

Eftersom oktober är lite väl trång sett till spelsläpp.

#Alone-in-the-dark, #Pieces-interactive


Medlem

Bra val tycker jag. Eftersom jag spelat igenom all Alone in the Dark spelen så är det ett måste i min samling.

Prologen var dock ingen höjdare men men hoppas på bättre i alla fall

Medlem

Jag känner att det är lite upp till bevis nu om ni vill fortsätta med den här serien/franchisen... För det var 20 år sen nu minst sen dom släppte något i den som inte minst kändes rejält krystat.

Lite Sonic typ...

"Vi kanske bara borde ge upp på det här at this point? Men ok, det är ett varumärke som många känner till antar jag så det lär sälja iaf en ok del baserat på det bara.. Så here we go again -.- "

Men tycker kanske att vi borde aktivt begrava spelserier som det känns som det lätt typ 20 år sen dom släppte ett spel som inte bara kändes helt cyniskt och passionslöst av ett gäng som uppenbarligen enbart egentligen är intresserade av att försöka casha in på att det är en känd franchise.

Då måste vi typ börja bränna böcker

Bränn alla bevis på att den här franchisen någonsin funnits, så vi kan få ett slut på't.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Dres81:

Bra val tycker jag. Eftersom jag spelat igenom all Alone in the Dark spelen så är det ett måste i min samling.

Prologen var dock ingen höjdare men men hoppas på bättre i alla fall

Du tycker att det är ett MÅSTE att spela igenom ALLA Alone in the Dark-spelen?

Now I kno' you MUST be trippin'.


signatur

subterranean homesick alien

It's not a lake, it's an ocean

Ett klokt affärsmässigt beslut. Men det är också ett bra beslut för oss spelare. Många hade helt enkelt inte prioriterat Alone in the Dark och för andra hade det blivit väldigt stressigt att spela detta och Alan Wake II samtidigt som Super Mario Bros. Wonder och Sonic Superstars pockar på uppmärksamhet. Och veckorna innan släpps ju AC Mirage. Nä, klokt av THQ (även om det är lite trist att behöva vänta längre på samlarutgåvan). Januari är ingen tokig månad för en skräckis det heller.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Bra val! Då hinner jag njuta av detta i lugn och ro i januari och kan fokusera helt på Alan Wake 2 i slutet av oktober.

Medlem

Perkele. Detta var ju ett av topp spelen som jag skulle köpa nu i höstmörkret.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Du tycker att det är ett MÅSTE att spela igenom ALLA Alone in the Dark-spelen?

Now I kno' you MUST be trippin'.

Nej sa bara det är ett måste i min samling inte att alla ska skaffa det

1
Skriv svar