Overwatch 2 kommer till Steam nästa månad

Robot
Overwatch 2 kommer till Steam nästa månad

Och en rad andra Blizzard-spel är också på väg.

#Blizzard, #Overwatch-2, #nyhetstips


Medlem

Hoppas Black Ops 4 kommer, enda CoD som saknas där.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Börjar bli desperat nu. Sist jag spelade overwatch 2 på Ps5 så lyckades jag inte ens få fullt party i båda lagen, och det är kanske 6 månade sen. Dom borde lägga ner skiten.

Medlem

Guld. Steam är överlägsen allt annat om man bryr sig om alla funktioner den tillför. Personligen gillar jag achievments och speltid statistiken över sina spelade spel. Något Battle:Net launchern inte äns har.

Hoppas CoD: Modern Warfare 2 Remastered släpps på Steam.
Häftigt om Diablo spelen får komma till Steam för första gången någonsin.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Hoppas Black Ops 4 kommer, enda CoD som saknas där.

Angående CoD så dök det tidigare upp rapporter om att det gick väldigt dåligt på battle.net klienten (ett par spel var exklusivt där under en period).

Making Call of Duty a Battle.net exclusive was apparently a 'resounding failure'
https://www.pcgamer.com/making-call-of-duty-a-battlenet-exclu...

Medlem

Kommer garanterat få en negativ recension av mig dag 1.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Angående CoD så dök det tidigare upp rapporter om att det gick väldigt dåligt på battle.net klienten (ett par spel var exklusivt där under en period).

Making Call of Duty a Battle.net exclusive was apparently a 'resounding failure'
https://www.pcgamer.com/making-call-of-duty-a-battlenet-exclu...

Läste du artikeln?

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Läste du artikeln?

Jag förstår vad du menar, det är en vinkling från MS. Även om det faktiskt ökade, tror jag att de förväntade sig bättre.

"it's not hard to believe that Call of Duty's Battle.net exclusivity really did hinder it, especially considering how well it's doing on Steam now. Over half-a-year after it released, Modern Warfare 2 is still one of Steam's top 10 bestsellers by revenue, as well as one of the top 10 most-played games on Steam by daily users."

Medlem

Underbart! Hoppas i slutändan att alla Blizzard spel dyker upp. Nu behövs det bara att Ubisoft gör likadant (visst finns vissa spel redan men hoppas på kravet att ha deras klient försvinner och endast ett konto behövs för inloggning i spelet.)

Quake-konnässsör

Har de inte lagt ned Overwatch 2 än? Så när kommer story mode, släpper de Overwatch 3 då ihop med det för att hypa upp det... eller vänta.... Ända anledningen för att gå de släpper Overwatch 2 till Steam är att locka in flera spelare till den här skiten som är Overwatch och sälja battle pass

Hur länge kommer det ta innan spelet blir reviewbombat på steam, 1 timme? 1 dag?

Ambassadör
Xbox

Microsoft har ett bra samarbete med Steam så det lär vara en naturlig anpassning


signatur

Jump in.

Medlem

Lol, men bättre sent än aldrig. Fick hem min Steam Deck idag och har just knepat in Battle.net i den och väntar nu tålmodigt på att D4 ska tanka klart.
Bra att de förenklar för folk framöver ändå.

1
Skriv svar