För er alla som är ensamma vid Julafton/nyår,

För er alla som är ensamma vid Julafton/nyår,

Som rubriken lyder, Därav så kommer jag spela spel & ha det gött då jag är ensam, Och tänkte då på andra som är ensamma och så, Så kanske man kan spela tillsammans & Ha det roligt Inttesserad? Bara skriva en kommentar nedanför alla är varmt välkomna ❤

Nedan är Discoed servern där alla är välkomna, Denna server är uppe 24-7 365 Dagar om året, Joina gärna & ha kul 🙂,

https://discord.com/invite/8REhHH3Ubs

Ålder är från 15+ till 99+, 🙂

Skriver denna tråd redan nu för att samla så mycket folk det går, 🙂 Tack på förhand//Christopher.

Medlem

Det blir jul i ensamhet här också, mycket skönt.
Har redan nu handlat julmust då det tog slut i hela östergötland i fjol. Nu är ju bara frågan vilken julfilm man ska se i år. I enlighet med 15 år gammal tradition blir julspelet i vanlig ordning att dra igenom Pingvin/vinterbanan i Super Mario 64..

Skrivet av Majoren:

Det blir jul i ensamhet här också, mycket skönt.
Har redan nu handlat julmust då det tog slut i hela östergötland i fjol. Nu är ju bara frågan vilken julfilm man ska se i år. I enlighet med 15 år gammal tradition blir julspelet i vanlig ordning att dra igenom Pingvin/vinterbanan i Super Mario 64..

Låter bra 🙂,

Inte roligt när det tog slut 😅.

Ett päron till farsa firar jul, Sunes Jul & Ensam hemma samt Die hard är tradition här 🙂.

Den är klassiker 🙂,

Releasehästryttare
Skrivet av Majoren:

Det blir jul i ensamhet här också, mycket skönt.
Har redan nu handlat julmust då det tog slut i hela östergötland i fjol. Nu är ju bara frågan vilken julfilm man ska se i år. I enlighet med 15 år gammal tradition blir julspelet i vanlig ordning att dra igenom Pingvin/vinterbanan i Super Mario 64..

Det är ju inte Jul före Gruber faller av Nakatomi skrapan!

Skrivet av Devan:

Det är ju inte Jul före Gruber faller av Nakatomi skrapan!

https://i.imgur.com/ipzgiat.gif

Exakt! Ho ho ho kay motherfucker 😅

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Exakt! Ho ho ho kay motherfucker 😅

Så sant så sant.
Die Hard och Ensamma hemma såg man förra julen, känns ju som det var typ i förrgår det..
Funtar faktiskt om man ska dra en Dödligt Vapen den här gången, vill minnas den också finns en med jultema.

Exakt spc första filmen, 🙂 Annars är ju a christmas carol/Polar Expressen en av mina favoriter 🙂

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Låter bra 🙂,

Inte roligt när det tog slut 😅.

Ett päron till farsa firar jul, Sunes Jul & Ensam hemma samt Die hard är tradition här 🙂.

Den är klassiker 🙂,

Die Hard och ensam hemma, blir det i år. Dock får jag se hur det funkar för jag jobbar natt. Skall försöka klämma dem om tid finnes. Sambon är (hädelse) inte intresserad av att se "gammal skit om och om igen"...
Det är nästan så man är glad man är själv 😉.

Ne skämt åt sido, fin tråd och god jul på er alla där ute, ensam som i sällskap!

Ps. Kompis är lärare och där har eleverna satt en bild på Grüber,fallandes, som stjärna i toppen. Som någon sa; det är inte jul förens Grüber faller. ☺️

Medlem
Skrivet av Poisoninmyveins09:

Som rubriken lyder, Därav så kommer jag spela spel & ha det gött då jag är ensam, Och tänkte då på andra som är ensamma och så, Så kanske man kan spela tillsammans & Ha det roligt Inttesserad? Bara skriva en kommentar nedanför alla är varmt välkomna ❤

Nedan är Discoed servern där alla är välkomna, Denna server är uppe 24-7 365 Dagar om året, Joina gärna & ha kul 🙂,

https://discord.com/invite/8REhHH3Ubs

Ålder är från 15+ till 99+, 🙂

Skriver denna tråd redan nu för att samla så mycket folk det går, 🙂 Tack på förhand//Christopher.

Jag kommer att ha fullt upp, men det är inlägg som ditt som påminner mig om varför jag hänger på den här sidan år efter år. Otroligt fint initiativ. 🥰


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Devan:

Det är ju inte Jul före Gruber faller av Nakatomi skrapan!

https://i.imgur.com/ipzgiat.gif

Det är sen gammalt

Medlem

Två tummar upp till detta! Ett grymt härligt initiativ!
Jag kan passa på att önska alla glada FZare en riktigt God spel-Jul!

Medlem

Jag drog på mig influensa och har legat för vad som känts som döden sen i tisdags. Total ångest när febern kröp över 39, helvete vad dålig jag varit. Någon tur till familj eller vänner lär det inte bli, är jag pigg nog under helgen så hoppar jag gärna in i discord och bara pratar skit med någon.

Medlem

Svårt att inte få det att låta otacksamt, men är själv en person som föredrar att vara ensam runt större högtider. Man slipper liksom det mesta av stressen och jagandet, köpandet och, tyvärr, även köttbullarna i många fall. Gillar initiativet med det här, finns många som faktiskt mår skräp över att vara ensamma såhär års och de får ju lite av en öppnad dörr, aldrig fel när det är kopplat till gaming heller.

Medlem

Bra initiativ! Kommer möjligtvis vara ensam vid nyår, så det är möjligt att jag tittar in.

Medlem

Som tur är jobbar jag hela julhelgen. Natt dessutom. Storhelgstillägg+slippa skiten. Win-win för mig.
Har aldrig varit mycket för den helgen. Fint iniativ som sagt dock.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av H3lios:

Jag drog på mig influensa och har legat för vad som känts som döden sen i tisdags. Total ångest när febern kröp över 39, helvete vad dålig jag varit. Någon tur till familj eller vänner lär det inte bli, är jag pigg nog under helgen så hoppar jag gärna in i discord och bara pratar skit med någon.

Har också varit sjuk, inte kul. Tror det var covid för mig. Börjar känna mig som människa först nu. Så skönt när det släpper.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Julafton snart, god jul allesammans

Medlem

God Jul till alla fina FZare och våran Efsta!

Medlem

God Jul allihopa! ❤️


signatur

Ännu en dag i paradiset.

https://discord.com/invite/sRC4pQzRYC

Här är länken till discord ❣️ Kul att se alla ❣️ god jul på er alla, hoppas vi syns

Medlem

Blir enligt tradition att kolla på South Park och "Woodland critter Christmas"

FM-guru
F.d. Sisyr

Grymt initiativ, och jag tycker att en FZ-jul är rätt mysig oavsett om man firar på tu man hand eller ej. God jul, gott folk!

Medlem

Har inte Discord längre men God jul på er alla!

Medlem

God jul alla!

Skribent

Hoppas att alla får en riktigt skön jul, oavsett hur den firas.

Medlem

Otroligt fint initiativ. God Jul önskar jag er alla och jag hoppas ni får en fin speljul, vart ni än är och vad ni än gör. Allt gott till er underbara FZ människor!

1
Skriv svar