Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Inget Ship Simulator så långt ögat når.

#spelhelg


Medlem

Return to Monkey Island

Medlem

Lords of the fallen (ps5)

Medlem

Fortnite med familjen och så har jag just börjat med ospelade Horizon: Zero Dawn

Ambassadör
Xbox

Det blir mer Starfield... Hoppat in i NG+ nu!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Zigge__:

Return to Monkey Island

Så jävla bra spel!

OT: Forza och Starfield

Medlem

Against the Storm... ett chansköp som visade sig vara ett riktigt höjdarspel!

Medlem

Gottar mig i Starfield innan jag tar paus för Spider-Man 2 med start nästa helg och sedan Alan Wake 2 ett tid framöver

Medlem

Jag klarade precis Lies of P, riktigt bra. Så nu ska jag ge mig på AC Mirage i helgen.

Inaktiv

Cyberpunk2077 😊tar min tid med spelet, sen har jag en grym dlc med att se fram emot.

Medlem

Blir Star Trek: Infinite, Darktide och en del Ghost of Tsushima.


signatur

I drank what?

Medlem

Det blir Assassin's Creed Black Flag och lite nostalgi med magnifika Rise of the Triad: Ludicrous Edition

Medlem

Forza Motorsport… kanske lite Lies of P


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Lords of the Fallen var min plan, men efter ha läst om prestandaproblemen är jag lite tveksam. Kanske inväntar en patch, men blir nog svårt att hålla mig borta.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Half-Life Alyx! \o/
Fick hem en Quest 3 igår som måste köras in och av det lilla jag spelade igår verkar det riktigt nice!
Utöver det tänkte jag väl också försöka klara ut Lies of P, troligen inte så många bossar kvar nu.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Cyberpunk 2077 + Phantom Liberty. (PC) samt Mon-Yu (PS5).

Medlem

Hearts of Iron 4: Arms Against Tyranny, Valheim och Among Us.

Medlem

Pathfinder Wrath of the righteous. Får nog bli Baldurs gate 3 sen. Försöker minska min backlogg lite.

Medlem

Kör Half Life 2(Update-versionen, dvs den offciellt Valve-stödda grafik/ljud/ljus moddet man kan skaffa gratis om man äger HL2) igen och det är som alltid en underbar resa! Var ett bra tag sedan jag sist klev runt som Gordon och krigade mot Combines & Headcrabs!

Medlem

Antigen Hunt showdown eller Darktide, då bägge spel fått sig roliga updates.


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av Lofa:

Against the Storm... ett chansköp som visade sig vara ett riktigt höjdarspel!

Supermysigt spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

It's not a lake, it's an ocean

Kan det bli mer Starfield?

Ja. Det kan det!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ska nog testa lite Steam demos när jag kommer hem!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Redaktör
Skrivet av Zigge__:

Return to Monkey Island

Du återvänder, så att säga?


signatur
Redaktör
Skrivet av gorm:

Half-Life Alyx! \o/
Fick hem en Quest 3 igår som måste köras in och av det lilla jag spelade igår verkar det riktigt nice!
Utöver det tänkte jag väl också försöka klara ut Lies of P, troligen inte så många bossar kvar nu.

Det ska fan ta mig vara bra hårdvara för att förtjäna att driva det spelet. Enjoy!


signatur
Medlem

Precis börjat på Horizon Zero Dawn.
Ser fram emot att spela igenom det i lugn och ro under hösten.

Medlem

Tänkte köra american truck simulator men sen fick jag se att både scum och humanitz hade fått uppdateringar till helgen så det blir nog att överleva i zombiekalopsen

Medlem
Skrivet av Fezk:

Lords of the Fallen var min plan, men efter ha läst om prestandaproblemen är jag lite tveksam. Kanske inväntar en patch, men blir nog svårt att hålla mig borta.

Inga problem alls än sålänge, på Ps5 flyter det på som smör. Prestanda mässigt då, spelmässigt fastnar man som vanligt här o där.
Inte har det crashat heller någon gång men har bara spelat runt 4-5timmar.

Stötte på 2st trash fiender som man va tvungen o köra samtidigt o det tog längre tid o klara dem än 1 boss jag fastnade på. Ja de sa bossarna skulle va lättare i det här än i dark souls, hah ja jo

Medlem

Skräckspelshösten fortsätter med Dead Space Remake

Medlem

Cyberpunk, igen, direkt efter att ha spelat Starfield i 120 timmar


signatur

//monster

12
Skriv svar