Robot
Atlas Fallen

Sandsurfing och en dödlig dans som inte är för alla. Men kanske klickar det för dig?

#atlas-fallen, #deck-13


Medlem

Känns lite som misslyckad marknadsföring för jag har knappt hört något alls om detta?

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Känns lite som misslyckad marknadsföring för jag har knappt hört något alls om detta?

Samma här. Vet fortfarande inte vad det är typ.

Medlem

Coop, crossplay och ser ut att vara en helt ok genomspelning. Blir att köpa på rea

Medlem

Såg rätt skoj ut det man fick se, vet inte vilket som blir roligast, detta eller Lords of fallen

Skribent
Skrivet av Karmak:

Coop, crossplay och ser ut att vara en helt ok genomspelning. Blir att köpa på rea

Ja jag skulle säga att kan man skära bort lite på priset så är spelet värt att prova. Jag har haft kul, men det är definitivt inte för alla. Det har den här weird-känslan som kan vara lite av en vattendelare.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ett av mina mest efterlängtade spel detta år
Helt klart för mig!!!

Ser torrt ut


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Forspoken vibbar på det hela tyvärr. Detta blir att stå över för min del iaf..

Medlem

känns lite kingdoms of amalur på nått sätt.

Skribent
Skrivet av Piigge:

känns lite kingdoms of amalur på nått sätt.

Ja lite så, Kingdoms of Amalur blandat med Nier.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja lite så, Kingdoms of Amalur blandat med Nier.

Oj Amalur var mixed för min del, men Nier är GOAT, om inte min profilbild avslöjade det, kanske blir ett köp iaf.

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Forspoken vibbar på det hela tyvärr. Detta blir att stå över för min del iaf..

Jag känner samma sak. Något känns fel så pass på denna.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Forspoken vibbar på det hela tyvärr. Detta blir att stå över för min del iaf..

Såg video på det nu. Håller helt med.

Jag undrar hur de får tumme upp för ett sånt här projekt. Storyn verkar vara så.. bristande?

Medlem

Som vän av ordning registrerar jag mig på denna sida för att rätta er i ett fatalt misstag i recensionen.
"Zonerna fungerar i princip som storykapitel och jag kan aldrig gå tillbaka till en tidigare zon. Därför blir det viktigt att ha gjort klart sidouppdrag innan man går vidare" har ni skriver vilket är fel och tyder på att ni har varit slavriga i er analys av spelet och dess mekanismer. Det står dig fritt att återbesöka tidigare kartor närhelst du vill, antingen via en port som leder dit eller via "fast travel" vilket är ett val vid varje "anvil" i världarna. Jag ser gärna att detta korrigeras.

Skribent
Skrivet av BENTOBOX:

Som vän av ordning registrerar jag mig på denna sida för att rätta er i ett fatalt misstag i recensionen.
"Zonerna fungerar i princip som storykapitel och jag kan aldrig gå tillbaka till en tidigare zon. Därför blir det viktigt att ha gjort klart sidouppdrag innan man går vidare" har ni skriver vilket är fel och tyder på att ni har varit slavriga i er analys av spelet och dess mekanismer. Det står dig fritt att återbesöka tidigare kartor närhelst du vill, antingen via en port som leder dit eller via "fast travel" vilket är ett val vid varje "anvil" i världarna. Jag ser gärna att detta korrigeras.

Du har rätt! Något jag totalt hade missat. Har sett att man kan teleportera inom zonerna, men inte tillbaka. Tack för att du pekade ut det, då lärde jag mig något nytt idag. Har även korrigerat texten.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Du har rätt! Något jag totalt hade missat. Har sett att man kan teleportera inom zonerna, men inte tillbaka. Tack för att du pekade ut det, då lärde jag mig något nytt idag. Har även korrigerat texten.

Woop! Ordningen återställd!
Jag tycker spelet är toppen. Jag gick såklart in med en förväntning om en 7-av-10-upplevelse och hittills har jag inte blivit besviken. Tanken är att detta ska underhålla mig fram tills Armored Core VI och Blashpemous 2 och Starfield släpps. Och Sea of Stars. Lies of P. Alan Wake 2 och Lords of the Fallen! Jag har ingen aning om hur jag ska kunna pussla ihop spelandet framöver. Augusti / september / oktober är så fulla av spel och så fattiga på tid. Nå ja.

Skribent
Skrivet av BENTOBOX:

Woop! Ordningen återställd!
Jag tycker spelet är toppen. Jag gick såklart in med en förväntning om en 7-av-10-upplevelse och hittills har jag inte blivit besviken. Tanken är att detta ska underhålla mig fram tills Armored Core VI och Blashpemous 2 och Starfield släpps. Och Sea of Stars. Lies of P. Alan Wake 2 och Lords of the Fallen! Jag har ingen aning om hur jag ska kunna pussla ihop spelandet framöver. Augusti / september / oktober är så fulla av spel och så fattiga på tid. Nå ja.

Ja det är nog en stark 3an för mig, men når inte riktigt till 4an. Sen är spelet lite speciellt och udda som definitivt inte kommer falla alla på läppen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

ohh spännande med co-op kanske blir ett köp för just det.

Medlem

Verkar dåligt om man ska gå efter webhallen som inte ens verkar tagit in spelet till försäljning? eller så är jag blind jag hittar det då inte på deras sida när jag ville beställa.

Medlem

Ren skit är vad man kallar detta, samma som Forsaken. Har man verkligen ingenting att spela och det är gratis eller kostar €5, mööööjligen värt att iaf testa i te.x coop.

Medlem

Blev till att beställa det här tillsammans med Remnant 2

1
Skriv svar