Succén Battlebit Remastered når version 2.0

Robot
Succén Battlebit Remastered når version 2.0

Omgjorda kartor, ett nytt (svenskt!) fordon och andra nyheter.

#Battlebit-remastered


Medlem

Jag har varit sugen på att testa, men jag har hört att det är väldigt många fuskare. Hur har ni upplevt det?

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Jag har varit sugen på att testa, men jag har hört att det är väldigt många fuskare. Hur har ni upplevt det?

Köpte, spelade i 20 minuter, avinstallerade och bad om en återbetalning.

Säkert ett toppenspel för många men var inget för mig. Testa du med vettja.

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Jag har varit sugen på att testa, men jag har hört att det är väldigt många fuskare. Hur har ni upplevt det?

Har kört till och från i några veckor. Har inte själv stött på någon som fuskat på 106 timmar speltid.Däremot annonserar de folk som blir bannade live när man spelar. Och det var underbart att se namn efter namn rulla förbi i nästan 5 minuter under senaste bannvågen jag var online. Så fuskare finns men de jobbar på det.

Exempel:
https://www.youtube.com/watch?v=Lq-qoPrmFy4

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Köpte, spelade i 20 minuter, avinstallerade och bad om en återbetalning.

Säkert ett toppenspel för många men var inget för mig. Testa du med vettja.

Liknande här. Lirade nog max 90 minuter sedan avinstallerade jag.
Själva systemet och sånt verkar riktigt trevligt. Men spelet kändes väldigt stelt. Värst av allt var dock ljudbilden. Känns som det finns tre olika ljud i spelet som repeteras om och om.
Även om Battlefield 2042 har stora brister (dock helt ok nu) för att vara ett Battlefield spel så känns det verkligen ändå att man är på ett slagfält.

Geeks Gaming

Mitt mest spelade spel just nu. Tror inte jag fått denna känslan av ett fps spel på över 10år.
Ja de finns brister. Bland annat ljudet även om de är något jag vant mig vid. Och saknar en mini map.

Testpilot

Kan inte annat än helhjärtat rekommendera spelet för den som gillar en hybrid taktisk-arkadshooter-milsim.. Jag vet, termerna motsäger varandra. Men utvecklarna har tagit många av godbitarna från spel som Battlefield och Squad, sedan samlat dessa under ett tak — och det fungerar helt fantastiskt!

Mängden vapen, utbytbara vapendelar, camos, kartor och spellägen gör att det finns många timmar av underhållning att plocka ut, utan att det börjar kännas stelt och enformigt. Men det för mig som är det absolut bästa – det är spelarbasen. När någon dör går deras mic igång (frivilligt att ha detta påslaget), och ljuden som kommer när man dräpt en fiende är bland det roligaste jag varit med om på ett årtionde.

En liten rolig historia från en match:
- Jag höll ned ett hus med min squad, totalt barrikerat och minerat huset vid E-flaggan.

- In kommer det en trio hoppandes genom ett fönster och kliver på en anti-personal mina jag placerat där. Får alla 3 i en stor smäll. Detta medan vi lobbar granater ned för trappan mot fönstret.

- Mitt i detta kaos hör jag ena personen brista ut "MOTHERF*CKING MINES, REALLY?!... Well played, good sir. -- OH STOP NADING ME, I AM ALREADY DEAD PAL!"

- Jag går sedan fram och drar personens döda kropp och placerar den i en papperskorg (man kan flytta på döda spelare, fiende som vän).

- Personen jag drog runt brister ut i öppet gapskrat över dödsmicen tillsammans med resten av sina polare som placeras i papperskorgen också.

Små stunder som detta är väldigt sällsynt i modernt spelande. Det spelar ingen roll hur bra eller dålig man är, för folket som spelar detta spel gör det otroligt levande med sina interaktioner och reaktioner


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Kan inte annat än helhjärtat rekommendera spelet för den som gillar en hybrid taktisk-arkadshooter-milsim.. Jag vet, termerna motsäger varandra. Men utvecklarna har tagit många av godbitarna från spel som Battlefield och Squad, sedan samlat dessa under ett tak — och det fungerar helt fantastiskt!

Mängden vapen, utbytbara vapendelar, camos, kartor och spellägen gör att det finns många timmar av underhållning att plocka ut, utan att det börjar kännas stelt och enformigt. Men det för mig som är det absolut bästa – det är spelarbasen. När någon dör går deras mic igång (frivilligt att ha detta påslaget), och ljuden som kommer när man dräpt en fiende är bland det roligaste jag varit med om på ett årtionde.

En liten rolig historia från en match:
- Jag höll ned ett hus med min squad, totalt barrikerat och minerat huset vid E-flaggan.

- In kommer det en trio hoppandes genom ett fönster och kliver på en anti-personal mina jag placerat där. Får alla 3 i en stor smäll. Detta medan vi lobbar granater ned för trappan mot fönstret.

- Mitt i detta kaos hör jag ena personen brista ut "MOTHERF*CKING MINES, REALLY?!... Well played, good sir. -- OH STOP NADING ME, I AM ALREADY DEAD PAL!"

- Jag går sedan fram och drar personens döda kropp och placerar den i en papperskorg (man kan flytta på döda spelare, fiende som vän).

- Personen jag drog runt brister ut i öppet gapskrat över dödsmicen tillsammans med resten av sina polare som placeras i papperskorgen också.

Små stunder som detta är väldigt sällsynt i modernt spelande. Det spelar ingen roll hur bra eller dålig man är, för folket som spelar detta spel gör det otroligt levande med sina interaktioner och reaktioner

Låter heelt underbart, hoppas d kommer t ps5an 👼.

1
Skriv svar