Starfield snittar på 40 timmar per spelare

Medlem
Skrivet av m4gnify:

9/10 ca 4h styck och 1/10 ca 400h styck = ca 40h styck

Nä, det blir 43,6h i snitt

Medlem

En “poll” hur många timmar medlemmarna här har spelat hade varit intressant. Själv spelade jag nog max 30min, om ens det, innan jag inte klarade av att spela mer.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Nä, det blir 43,6h i snitt

Här har killen försäkrat sig med "ca" och då måste jag som försäkringsboss kliva in men samtidigt lägger du en "😛" så ärendet stängs.

Medlem

Tror jag spelade strax över 40, förbaskade Svensson-fansoner! Väldigt synd att jag inte kunde uppskatta det som en sandlåda à la Bethesda.

Det är nog då 36 timmar springande i den rika, öppna världen, 3 timmars laddningsskärmar och 1 timmes action. #surgriniggubbesomsaknardengamlagodafallouttiden


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Tror jag spelade strax över 40, förbaskade Svensson-fansoner! Väldigt synd att jag inte kunde uppskatta det som en sandlåda à la Bethesda.

Fan vad du är mellanmjölk 😬

Är så glad att jag struntade i alla negativa kommentarer om detta spel, sitter just nu 10 timmar in i spelet och bara myser, bra story och intressanta sidouppdrag med bra grafik som flyter fantastiskt bra på min maskin, får många mass effect vibbar helt klart

Medlem

Är 152h timmar in i kampanjen och tycker inte jag gjort särskilt mycket utforskande utan mest gjort de sidouppdrag som jag råkat på och har kanske kommit 30% in i spelet känns det som.. Har tagit ett uppehåll i spelet nu i väntan på den beryktade expansionen, men kanske fortsätter ändå och börjar om sedan.

12
Skriv svar