Robot
Hades II

Supergiant Games senaste är släppt i early access, och redan nu både lever det upp till och överträffar sin föregångare.

#hades-2


Medlem

Grym förhandstitt! Var redan hypad men blev ännu mer nu. 🤓


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Är så jävla pepp! Vill dock spela de på Switch. Men frågan är om jag kan hålla mig för att köpa det på PC🤣

Medlem

Kommer säkerligen vilja spela det när det får full release! Gillade det första spelet tillräckligt för att vilja spela det andra. Fanns några enstaka saker som jag inte klickade med men inget allt för värst (minns inte ens riktigt i stunden vad, mer än att jag gjorde det, haha).

Medlem

Finns det en stödgrupp för oss som egentligen vill vänta på 1.0-släppet men har stora, stora problem med det?

Medlem

De kan slipa på spelet ett år eller två till! Ska bli kul att lira när det är klart 🙂

Medlem

Jag hade för mig att spelet skulle släppas i år så lite besviken blev jag att höra att det är ytterligare ca 1 år innan det släpps.

Medlem

Om jag börjar nöta i EA kommer min progress följa med till 1.0 då eller får jag börja om?

Medlem

Är typ skraj för att spela detta spel när det kommer, blev så sjukt uppslukad i ettan när jag spelade det för 3 år sedan...

1
Skriv svar