Nightingale early access-släpps tidigare än planerat

Robot
Nightingale early access-släpps tidigare än planerat

Bioware-veteranerna är till slut redo för släpp.

#Inflexion-games, #Nightingale, #nyhetstips


Medlem

Är fast i Enshrouded så detta har jag inte tid för just nu, men det ser onekligen intressant ut med sitt eget koncept och stil.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Har grafiken blivit mycket sämre än när de presentera det för första gången eller kommer jag ihåg helt fel?
Ser väldigt hemskt ut nu i alla fall

Medlem

Den här har missat. Kanske coolt? Får väl se snart.
Hur är det med serverna? Är det som de flesta survivals, Valheim, AoC, etc? Vet vi om man kan ha egna?

Medlem

Jag ser fram emot att testa det här när det lämnar early access.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Välkomna nyheter, ska bli kul att testa detta lite tidigare än tänkt!

Medlem

Ska bli kul att testa efter besvikelsen med Enshrouded. Hade helt glömt bort detta existerade...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Gnällkuk
Skrivet av Karmak:

Har grafiken blivit mycket sämre än när de presentera det för första gången eller kommer jag ihåg helt fel?
Ser väldigt hemskt ut nu i alla fall

Satt och funderade på samma... Kanske blandar ihop det med något annat spel? Men ja, det såg extremt daterat ut rent grafiskt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av robbis:

Är fast i Enshrouded så detta har jag inte tid för just nu, men det ser onekligen intressant ut med sitt eget koncept och stil.

Enshrouded var skitkul - tills jag insåg att jag var tvungen att göra "hook, swing, hook, miss fall into lava" typ...det föll inte mig i smaken längre då.

Men grafiken och spelets gameplay var kanon fram tills det började kännas som ett tomb raider


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Testpilot

Känner mig nästan bortskämd med spelsläppen 2024 än så länge, både Palworld och Enshrouded har gett mig många timmar av nöje! Nightingale har helt klart potential att fortsätta trenden, hoppas vi får se lite mer av spelet innan släppet, främst är jag intresserad av huruvida vi får dedikerade serververktyg eller ej.

Fram till dess har jag tänkt sätta mig och börja bygga en ny bas i förberedelse för första stora patchen till Enshrouded. 50/50-gissning dock vilken del av kartan som blir upplåst härnäst.. Antingen får jag ett riktigt bra utgångsläge, eller ett rent ut sagt kasst haha

Skrivet av Ankh:

Enshrouded var skitkul - tills jag insåg att jag var tvungen att göra "hook, swing, hook, miss fall into lava" typ...det föll inte mig i smaken längre då.

Men grafiken och spelets gameplay var kanon fram tills det började kännas som ett tomb raider

Går att skippa merparten av alla dessa sving-mekaniker dock

Tips;
Granater, hacka och dubbelhopp-talangen!

Nästan alla väggar och terräng i spelet går att förstöra eller deformera, så vill du inte svinga runt kan du alltid bara öppna upp en ny väg på egen hand


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Känner mig nästan bortskämd med spelsläppen 2024 än så länge, både Palworld och Enshrouded har gett mig många timmar av nöje! Nightingale har helt klart potential att fortsätta trenden, hoppas vi får se lite mer av spelet innan släppet, främst är jag intresserad av huruvida vi får dedikerade serververktyg eller ej.

Fram till dess har jag tänkt sätta mig och börja bygga en ny bas i förberedelse för första stora patchen till Enshrouded. 50/50-gissning dock vilken del av kartan som blir upplåst härnäst.. Antingen får jag ett riktigt bra utgångsläge, eller ett rent ut sagt kasst haha

Går att skippa merparten av alla dessa sving-mekaniker dock

Tips;
Granater, hacka och dubbelhopp-talangen!

Nästan alla väggar och terräng i spelet går att förstöra eller deformera, så vill du inte svinga runt kan du alltid bara öppna upp en ny väg på egen hand

Jo det vet jag, men jag gillade dock inte den delen helt enkelt. (förövrigt blev jag lika irriterad på något liknande i ..eh...tror det var prequel till Borderlands med massa studdsande och sånt skit)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar