Gamereactor påväg bort?

Medlem

Så... uhm? Försvann gamereactor till slut eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Båda sidor har för och nackdelar. Båda sidor komplementerar varandra.

Inaktiv
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag varken tror eller hoppas att GR är på väg bort. Alltid bättre med fler perspektiv på saker och ting.

Satt och tänkte nyligen på att det är personer som dig Tomas och alla andra som hjälper till att göra FZ till den bästa spel sajten i Sverige.

Kommer ihåg allt man läste på GR om att andra sajter var så PK med mera och på gamla loading så tog dem upp i en tråd om hur Petter uttryckte sig på GR så att Petter valde att göra ett eget konto på gamla Loading för att få ett slut på att de pratade om honom.
Då är det nog bra med personer som står moget på sidan av och ser det goda med att kunna titta på hur andra tycker och tänker om saker och ting. (Kanske ta lärdom av varandra)

Inaktiv
Skrivet av Bullen86:

Det var någon som nämnde och berömde Fz i deras kommentarsfält, och fick tillbaka vilken skitsida detta var, för att man inte kunde "diskutera fritt" utan att bli varnad/bannad. Kommentarsfälten där, går ju helt bananaz med politiska inslag väldigt ofta. Ser man en artikel med många kommentarer så vet man vad som gäller...

Tyvärr är det så att de ofta klankar ner på andra sidor där.
Det var ju ganska jobbigt för mig när jag märkte hur många som var väldigt höger på GR men försökte till en början att inte bry mig om det.
Så därför är det mycket bättre med sidor som FZ där man väljer att inte tala politik med mera.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Haha. Trodde samma sak.

Han tog bort sina inlägg, mystiken tätnar!

Medlem
Tro vad du vill om mig
Skrivet av Jönsen:

Han tog bort sina inlägg, mystiken tätnar!

Jag tog bort inläggen för jag ville det, sen får du tro vad du vill lol.
Jag är misstänkt. Nått är lyrt här. Enligt dig. Försöker du vara rolig och hoppa på mig utan anledning hela tiden? Bara för att jag är ny här.
Förlåt göra dig besviken men jag kommer inte bli avstängt om det du hoppas på, har aldrig skapat ett konto på Fz föränns nu.


signatur

PEACE✌️

Medlem
Skrivet av Geijmer:

Jag är misstänkt. Nått är lyrt här. Enligt dig. Försöker du vara rolig och hoppa på mig utan anledning hela tiden? Bara för att jag är ny här.

Nej, absolut inte. Jag svarade ganska utförligt vad det handlade om. Jag kan ärligt säga att jag tycker situationen är rolig och du ska absolut inte ta åt dig (om du nu inte är den omtalade Jontebula dvs).

Edit: såg att du hade lagt till lite som jag inte svarade på. Som jag skrev, läs mitt inlägg där jag förklarar landet. Jag ber om ursäkt om du tar åt dig men jag hoppas verkligen inte att du blir avstängd.

Medlem
Skrivet av Jönsen:

Nej, absolut inte. Jag svarade ganska utförligt vad det handlade om. Jag kan ärligt säga att jag tycker situationen är rolig och du ska absolut inte ta åt dig (om du nu inte är den omtalade Jontebula dvs).

Edit: såg att du hade lagt till lite som jag inte svarade på. Som jag skrev, läs mitt inlägg där jag förklarar landet. Jag ber om ursäkt om du tar åt dig men jag hoppas verkligen inte att du blir avstängd.

Hadde jontebula tex Dyslexi ? För jag har det . Han kanske liknar mig hur man skriver.


signatur

PEACE✌️

Medlem
Skrivet av Geijmer:

Hadde jontebula tex Dyslexi tex? För jag har det . Han kanske liknar mig hur man skriver.

Jag tror inte vi behöver gräva mer i detta, som jag sagt så ber jag om ursäkt. Ingen ska behöva känna sig utpekad etc, återigen välkommen till Fz!

Medlem
Skrivet av Jönsen:

Jag tror inte vi behöver gräva mer i detta, som jag sagt så ber jag om ursäkt. Ingen ska behöva känna sig utpekad etc, återigen välkommen till Fz!

Sant, nu är yxan nedgrävt.


signatur

PEACE✌️

GR är inte på väg bort. Hela tråden luktar hopium och copium.

Jag har hamnat i många intressanta diskussioner på den sajten och måste säga att den modereras föredömligt. Vill man inte engagera sig bland kommentarerna så behöver man ju inte det. Personligen är jag glad att det finns någonstans där man kan bemöta högerfolket och deras kulturkrigande, för på nästan alla andra ställen så blir de bannade.

Medlem

Jag får känslan av att vissa GR-medlemmar skriver i den här tråden för att påminna om att GR-sidan faktiskt fortfarande existerar?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag får känslan av att vissa GR-medlemmar skriver i den här tråden för att påminna om att GR-sidan faktiskt fortfarande existerar?

Sant jag är en av dom


signatur

PEACE✌️

Medlem

Slutade besöka sidan för att jag inte vill stödja chefredaktörens åsikter. Går in ibland då någon länkar artiklar till mig men vissa kommentarsfält får flashback att verka vettigt.

Medlem

Inte för att jag tycker speciellt om GR. Tycker själva sidan ser och fungerar dåligt.
Men inställningen hos vissa på nå sätt anser att "höger" är dåligt och nått som associeras med att bete sig illa och "vänster" skulle vara "nått bra" tycker jag är dålig. Så är det inte i verkligheten och inte nån parallell man kan dra då det inte alls stämmer.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

JRA
Medlem
Skrivet av Molotov:

Inte för att jag tycker speciellt om GR. Tycker själva sidan ser och fungerar dåligt.
Men inställningen hos vissa på nå sätt anser att "höger" är dåligt och nått som associeras med att bete sig illa och "vänster" skulle vara "nått bra" tycker jag är dålig. Så är det inte i verkligheten och inte nån parallell man kan dra då det inte alls stämmer.

Detta håller jag faktiskt med dig om. Det är väldigt mycket svart eller vitt-tänkande och ett farligt sätt att resonera skulle jag säga till och med. Det finns alldeles säkert både goda, hederliga människor och totala as både till höger och vänster och mitt emellan.

Redaktör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om jag inte missminner mig har FZ varit på MSN. Och vi levererade också nyheter till andra svenska sajter ett tag (SVD bland annat). Men det gav aldrig någon särskild boost och skapade istället en hel del merjobb i exporten (formatering som behövde justeras, etc). Stora problemet är ju att ingen klickar sig vidare till ”källan”, utan läser allt direkt på exportsajterna.

Stämmer bra det.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om jag inte missminner mig har FZ varit på MSN. Och vi levererade också nyheter till andra svenska sajter ett tag (SVD bland annat). Men det gav aldrig någon särskild boost och skapade istället en hel del merjobb i exporten (formatering som behövde justeras, etc). Stora problemet är ju att ingen klickar sig vidare till ”källan”, utan läser allt direkt på exportsajterna.

När jag skrev för FZ hade jag inte en aning om att ni hade den där dealen. Blev väldigt överraskad en dag när jag såg min byline till nån speltext på SvD, lol.

Skriv svar