Rolig blocket annons.

Medlem
Rolig blocket annons.

6200:- för ett 3ds med pokemon känns ganska rimligt va? Hoppas bara att ingen blir lurad.

https://www.blocket.se/annons/goteborg/nintendo_3ds_nintendos...

Medlem

Man måste ju uppskatta säljarens entusiasm i alla fall.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Någon som vet var han fått priset 21 tusen ifrån? På Tradera ligger prisen på några hundra upp till runt 4000 för en limited Zelda edition.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Någon som vet var han fått priset 21 tusen ifrån? På Tradera ligger prisen på några hundra upp till runt 4000 för en limited Zelda edition.

Ingen aning, någon skum värderingssajt kanske? Var det någon mer som fick ont i huvudet av texten i annonsen?

Medlem

Gillar att säljaren blandat ihop att konsolen slutat säljas och att e-shop lagts ner.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Ingen aning, någon skum värderingssajt kanske? Var det någon mer som fick ont i huvudet av texten i annonsen?

Nej, det här är något som personen kommit på helt själv från ingenstans, det är jag helt övertygad om.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Nej, det här är något som personen kommit på helt själv från ingenstans, det är jag helt övertygad om.

Haha, ja så är det såklart. Vill man vara snäll så kan man ju tro att han har "råkat" lägga till en siffra för mycket på priset. 600 känns ju mer ok.

Medlem

Helt rimligt och riktigt bra skrivet. Man blir ju sugen på att slå till! 😆

Medlem

Jag anmälde den nu för vilseledande annons så Blocket får granska den. Vill ju inte att någon stackare går på det.

1
Skriv svar