Vinn Battle Pass till Diablo IV:s loot-fyllda fjärde säsong!

Robot
Vinn Battle Pass till Diablo IV:s loot-fyllda fjärde säsong!
Releasehästryttare
Medlem

Älskar tävlingar där man inte måste motivera ! Puss å tack!

Medlem

Loot reborn......? Man tappar ju känslan av spelet duktigt när skaparen implementerar lösningar på "problem" i titeln på säsongen..... Får noll känsla av att man är kvar i Diablo världen.

Här är en ny säsong gott folk.... Storyn?... eeeeeh... folk har ju tyckte de är tråkigt att byta ut saker... så vi döpte den till LOOT REBORN!!!

Medlem

Gratis är gott, kanske kan motivera att äntligen ta mig igenom hela spelet


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Skoj skoj! Kanske värt att börja spela season 4, hört bra om det.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Releasehästryttare
Skrivet av bulleboss:

Älskar tävlingar där man inte måste motivera ! Puss å tack!

^
Detta!

"motivera varför just DU skall vinna detta"

Jo min familj dog i en bil krash igår kväll, därför tycker jag att jag förtjänar denna dlc till det spel jag spelar!

Tävlings komittén: OMG SJÄLVKLART BLIR DU VINNAR DIN STACKARE!

/S

Medlem

Bra upplevelse av säsong 4 än så länge
Inte spelat sen förra juni så jag vet inte hur tidigare säsonger varit.
Men. För att vara ett spel där jag ser massa andra spelare så är det jäkligt ensamt. Hoppas de löser det sociala i framtiden


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Älskar tävlingar där man inte måste motivera ! Puss å tack!

Rätta mig om jag har fel, men jag tror motiveringarna bara finns i sponsrade tävlingar för att man ska vara kompatibel med lotterilagen. Istället för att nån har vunnit en sponsrad tävling på ren slump så kan arrangören alltid hänvisa till vinnarmotiveringen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Inte en chans att jag deltar. D4 är ju inte alls bra.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

KOmmit tillbaka med säsong 4, varit osäker på om jag skulle köpa Battlepass så detta vore ju trevligt men om man tyckte att Diablo 4 var tråkigt förut för att man måste springa så mycket så tycker jag faktiskt att spelet blivit riktigt mycket bättre. Spelade inte säsong 2 och 3 men nu känns det faktiskt som att de har en bra grund att stå på... fast jag bör väl säga att jag inte hunnit till World Tier 4 riktigt ännu.

Medlem
Skrivet av wallde:

Loot reborn......? Man tappar ju känslan av spelet duktigt när skaparen implementerar lösningar på "problem" i titeln på säsongen..... Får noll känsla av att man är kvar i Diablo världen.

Här är en ny säsong gott folk.... Storyn?... eeeeeh... folk har ju tyckte de är tråkigt att byta ut saker... så vi döpte den till LOOT REBORN!!!

Visst är det lustigt att folk klagar på att det var bättre förr när man bara kunde sitta ner och njuta av ett spel utan all drama men samtidigt skrivs sånt här när man hakat upp sig på något så menlöst som titeln av en säsong, och fullkomligt ignorera alla förbättringar?!

Nog för mig, jag har skitroligt och älskar säsongen som bara fan. Är spelet perfekt? Nej, men det är det bästa det har varit i mitt tycke. Det finns saker jag hoppas förbättras men baserat på Blizzards respons och villighet att lyssna på feedback och lära sig så har jag förtroende för att spelet faktiskt kommer bli bättre, som det ständigt har blivit. Sedan om det faller alla i smaken är en helt annan femma. Tycker man inte om spelet, move on och ägna din tid, glädje och energi på något som tilltalar dig, så som man gör med allt annat som inte passar en i livet?

Jag var osäker om jag skulle fortsätta fortsätta spela Diablo 4 innan denna säsongen för jag började tröttna men detta var ett steg i helt rätt riktning för min del.

Edit: Ett tips by the way för er som använder Edge/Bing osv. Om ni använt det regelbundet ett tag, kolla erat Microsoft konto hur mycket poäng ni samlat ihop! Man kan nu köpa Diablo 4 och Overwatch 2 Battle Passes för poäng där. Jag sitter tydligen nu på tillräckligt mycket poäng för 2 års värt av Battle Passes... haha

Man får en kod i sin mail som du redeemar på Blizzards hemsida, så ignorera att bilden är av förra säsongen.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Visst är det lustigt att folk klagar på att det var bättre förr när man bara kunde sitta ner och njuta av ett spel utan all drama men samtidigt skrivs sånt här när man hakat upp sig på något så menlöst som titeln av en säsong, och fullkomligt ignorera alla förbättringar?!

Nog för mig, jag har skitroligt och älskar säsongen som bara fan. Är spelet perfekt? Nej, men det är det bästa det har varit i mitt tycke. Det finns saker jag hoppas förbättras men baserat på Blizzards respons och villighet att lyssna på feedback och lära sig så har jag förtroende för att spelet faktiskt kommer bli bättre, som det ständigt har blivit. Sedan om det faller alla i smaken är en helt annan femma. Tycker man inte om spelet, move on och ägna din tid, glädje och energi på något som tilltalar dig, så som man gör med allt annat som inte passar en i livet?

Jag var osäker om jag skulle fortsätta fortsätta spela Diablo 4 innan denna säsongen för jag började tröttna men detta var ett steg i helt rätt riktning för min del.

Edit: Ett tips by the way för er som använder Edge/Bing osv. Om ni använt det regelbundet ett tag, kolla erat Microsoft konto hur mycket poäng ni samlat ihop! Man kan nu köpa Diablo 4 och Overwatch 2 Battle Passes för poäng där. Jag sitter tydligen nu på tillräckligt mycket poäng för 2 års värt av Battle Passes... haha

https://i.imgur.com/gEC6lBa.png

Man får en kod i sin mail som du redeemar på Blizzards hemsida, så ignorera att bilden är av förra säsongen.

Har använt edge sedan starten och har 400 poäng. De ger poäng per spenderad dollar. Att få ihop 9000 poäng genom att bara använda edge är bullshit imao. Och du har sparat ihop till 72000 poäng för 2 års battlepass? 💩

You can earn points by:
1. Buying games and other items from the Microsoft Store. Learn more about shopping to earn points:
2. Shop to earn points.
3. Searching on Bing.com. Sign in and earn 5 points for every search.
4. Engaging with special offers on new releases.
5. Participating in daily and weekly quizzes on new releases.


signatur

1# FZ Troll

Redaktör
Skrivet av Pjotor:

Rätta mig om jag har fel, men jag tror motiveringarna bara finns i sponsrade tävlingar för att man ska vara kompatibel med lotterilagen. Istället för att nån har vunnit en sponsrad tävling på ren slump så kan arrangören alltid hänvisa till vinnarmotiveringen.

Du har rätt. Om vinstvärdet överstiger ett visst belopp krävs en kreativ insats av deltagaren för att det inte ska räknas som lotteri. Osäker vad som gäller nuförtiden dock. Men det är kanske inte fel att behöva anstränga sig lite för att vinna ett fint pris, tycker jag.


signatur
Medlem

Kul. Tycker att säsong 4 verkligen hjälper spelet på rätt väg.


signatur

osv.

Medlem

Man kan ju hoppas å vinna nu när man provar nya patchen

Medlem

Så lägligt, lirar nya patchen precis. Känns riktigt bra, går snabbt upp i levlarna!

Medlem
Skrivet av wallde:

Loot reborn......? Man tappar ju känslan av spelet duktigt när skaparen implementerar lösningar på "problem" i titeln på säsongen..... Får noll känsla av att man är kvar i Diablo världen.

Här är en ny säsong gott folk.... Storyn?... eeeeeh... folk har ju tyckte de är tråkigt att byta ut saker... så vi döpte den till LOOT REBORN!!!

I all ärlighet så bryr jag mig inte överdrivet mycket om namnet på patchen/säsongen när den absolut största nyheten är vad de gjort med itemization. Dessutom indikerar det ju ändå att de tagit spelarna på allvar och gör en stor sak för att fixa till saker. Storyn lär ju visa sig i spelet, och det borde väl väga tyngre än en catshig titel.

Medlem
Skrivet av robbis:

Har använt edge sedan starten och har 400 poäng. De ger poäng per spenderad dollar. Att få ihop 9000 poäng genom att bara använda edge är bullshit imao. Och du har sparat ihop till 72000 poäng för 2 års battlepass? 💩

You can earn points by:
1. Buying games and other items from the Microsoft Store. Learn more about shopping to earn points:
2. Shop to earn points.
3. Searching on Bing.com. Sign in and earn 5 points for every search.
4. Engaging with special offers on new releases.
5. Participating in daily and weekly quizzes on new releases.

Wtf? Något är då konstigt för mig, för jag har bara använt Edge + Bing, inte köpt produkter eller använt mig av deras butik överhuvudtaget. Jag sitter just nu på 30'000 poäng efter ha köpt battle passes redan...

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Wtf? Något är då konstigt för mig, för jag har bara använt Edge + Bing, inte köpt produkter eller använt mig av deras butik överhuvudtaget. Jag sitter just nu på 30'000 poäng efter ha köpt battle passes redan...

https://i.imgur.com/n4EBAyj.png

Du kan ju max få ett visst antal per dag. Så att få ihop 9000 poäng tar ju flera månader. Tror det är 30 för egna sökningar och 30 poäng (10per/st) om man söker på de 3 dagliga bing specifika eller 150 / dag beroende på vilken lvl man är och om man har gamepass ultimate... Så 150 dagar med lägsta nivån.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Du kan ju max få ett visst antal per dag. Så att få ihop 9000 poäng tar ju flera månader. Tror det är 30 för egna sökningar och 30 poäng (10per/st) om man söker på de 3 dagliga bing specifika eller 150 / dag beroende på vilken lvl man är och om man har gamepass ultimate... Så 150 dagar med lägsta nivån.

Hm... ingen aning hur jag lyckats komma upp i så högt isåfall. Tja, använder det åt battle passes framöver. Skönt att kunna strunta i att betala för de och så kan jag lägga platinum:et på något cosmetic i framtiden, haha.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hm... ingen aning hur jag lyckats komma upp i så högt isåfall. Tja, använder det åt battle passes framöver. Skönt att kunna strunta i att betala för de och så kan jag lägga platinum:et på något cosmetic i framtiden, haha.

Måste ju varit innan dom märkt att man fick för mycket poäng. Man kan få bonusar ibland. Men jag kollade idag och jag har maxat mina 60 poäng för dagen.


signatur

1# FZ Troll

Skribent
Skrivet av Luciphear:

Hm... ingen aning hur jag lyckats komma upp i så högt isåfall. Tja, använder det åt battle passes framöver. Skönt att kunna strunta i att betala för de och så kan jag lägga platinum:et på något cosmetic i framtiden, haha.

Jag har runt 27263 poäng så du är inte ensam. Har du Game Pass? För man för poäng för att spela ett spel på Game Pass varje dag. Det är inte jätte mycket, men räntar på rätt bra om poängen inte används.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag har runt 27263 poäng så du är inte ensam. Har du Game Pass? För man för poäng för att spela ett spel på Game Pass varje dag. Det är inte jätte mycket, men räntar på rätt bra om poängen inte används.

Nope!

Medlem

Hade gärna börjat spela igen, ett Battle pass hade suttit fint nu när man är småbarnsförälder som ska köpa 736 andra saker varje månad. Om jag hittar så mycket tid jag vill att spela, det är nog tveksamt dock! 😄

Medlem

Skulle vara roligt att prova Battlepass. Men ni som hurrar så mycket över nya säsongen. Vad är det som är så mycket bättre ? Jag har spelat alla från start och tycker den är som alla andra helt enkelt. Mycket trevligt spel som jag och sambon småspelar när barna gått och lagt sig

Gnällkuk
Skrivet av s_o_n_y:

Skulle vara roligt att prova Battlepass. Men ni som hurrar så mycket över nya säsongen. Vad är det som är så mycket bättre ? Jag har spelat alla från start och tycker den är som alla andra helt enkelt. Mycket trevligt spel som jag och sambon småspelar när barna gått och lagt sig

Det är ju en enorm skillnad mot tidigare säsonger? Alla stats har gjorts om så det är enklare och inte massa "damage on tuesdays". Helltide är som en helt ny aktivitet nu. Monsterdensiteten har fått en rejäl buff, det finns ubervarianter av alla bossar och tempering och mastering av utrustning samt the Pit.

Har svårt att se att man tycker det är samma som de andra faktiskt. Det som skiljer är väl att fokuset varit på gear och att temat med iron wolves är tunt för att uttrycka det milt. Jag är helt okey med det, det som är här nu är en riktigt bra grund. D4 är nu vad det borde vara vid släpp.

Det vi behöver nu är mer end-game content.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inte testat d4 sen betan, har alltid älskat diablo men blev inte riktigt lika intresserad denna gång, men tankarna har ju gått fram å tillbaka såklart


signatur

Enjoy!

Medlem

Jag hade kul vid release, sen tröttnade jag.
Har testat säsong 1-2-3 med barnen men inte förens nu jag verkligen fastnat. Mycket bra förändringar!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det är ju en enorm skillnad mot tidigare säsonger? Alla stats har gjorts om så det är enklare och inte massa "damage on tuesdays". Helltide är som en helt ny aktivitet nu. Monsterdensiteten har fått en rejäl buff, det finns ubervarianter av alla bossar och tempering och mastering av utrustning samt the Pit.

Har svårt att se att man tycker det är samma som de andra faktiskt. Det som skiljer är väl att fokuset varit på gear och att temat med iron wolves är tunt för att uttrycka det milt. Jag är helt okey med det, det som är här nu är en riktigt bra grund. D4 är nu vad det borde vara vid släpp.

Det vi behöver nu är mer end-game content.

Du lyckades med att få mig att dra igång en update av liret.


signatur

1338 - One Step Above

12
Skriv svar