Witcher, Cyberpunk, mer Witcher – klarar du quizzet om CD Projekts största spel?

Medlem
Medlem
Medlem
Farornas Konung

Nöjd!

Medlem

Jag var inte helt säker på om CDPR utveklat något spel innan The Witcher. Tyvärr gissade jag fel. Men 9 av 10 är ju inte så dåligt.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vill inte tänka hur många hundratals timmar man lagt på både Witcher 2-3 samt Cyberpunk


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

CTI
Medlem

signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Medlem

YES!!!


signatur

Allätare

Medlem
Medlem
Medlem

Hehe, jag har ju inte ens installerat CyberPynk än, men jag kan iaf min Witcher

Medlem
Medlem
Medlem

Jahaja, ibland slarvar man, borde varit 10/10 på den

Medlem

Äntligen något jag kunde!

Edit: en av frågorna gissade jag på, så moraliskt kanske en 9. But still.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Mitt resultat speglar vad jag tycker om dessa spel.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

"There will be another time"

Medlem
Medlem
Chefredaktör

Woohoo!

Redaktör

:/


signatur
Medlem

Får man väl ändå vara nöjd med. Föll på frågan om kodnamnet, har inte för vana att lägga sånt på minnet. Oh well


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Rätt nöjd med tanke på att jag faktiskt bara spelat ETT spel från CD Project Red, första The Witcher.

123
Skriv svar