Två klassiska Zelda-äventyr släppta till Switch

Robot
Två klassiska Zelda-äventyr släppta till Switch
Medlem

Ages och Seasons har jag spelat genom på 3DS.
Hoppas att de portar över Zelda a link between worlds en vacker dag till Switch.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skrivet av lonian:

Ages och Seasons har jag spelat genom på 3DS.
Hoppas att de portar över Zelda a link between worlds en vacker dag till Switch.

Det gjorde jag med , gillade dom starkt Inte så många som känner till eller i alla fall har spelat dom när man frågar.

Medlem

Båda Oracle-spelen är mycket bra, kluriga pussel, roliga små historier och karaktärer osv. Det bästa vore om de gjorde en remake på dem båda ala Link's Awakening, till Switch, kanske nån specialare med spelen i ett på nåt sätt.

Den som gillar Zelda och inte spelat dessa, sätt igång nu när de är lättillgängliga igen

Medlem

Hade ingen gameboy när de här spelen kom och är nog några av de få zelda jag inte spelat, så blir ett välkommet tillskott

Skribent
Skrivet av aasecond:

Båda Oracle-spelen är mycket bra, kluriga pussel, roliga små historier och karaktärer osv. Det bästa vore om de gjorde en remake på dem båda ala Link's Awakening, till Switch, kanske nån specialare med spelen i ett på nåt sätt.

Den som gillar Zelda och inte spelat dessa, sätt igång nu när de är lättillgängliga igen

Tycker Capcom borde få chansen att göra fler Zelda-titlar. De visade ju att de var fullt kapabla. Ge dem i alla fall en spin-off att leka med. Tror det kan bli sjukt bra!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tycker Capcom borde få chansen att göra fler Zelda-titlar. De visade ju att de var fullt kapabla. Ge dem i alla fall en spin-off att leka med. Tror det kan bli sjukt bra!

De gjorde också Minish Cap på GBA.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Skribent
Skrivet av Ghost Writer:

De gjorde också Minish Cap på GBA.

Precis, är nog mitt favorit bland 2D-Zeldaspelen tillsammans med A Link to the past.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar