Nu är hela Zelda: Tears of the Kingdom-reklamen släppt

Robot
Nu är hela Zelda: Tears of the Kingdom-reklamen släppt

Och den är dubbelt så lång som den läckta versionen.

#Zelda-tears-of-the-kingdom


Medlem

Känns väldigt onödigt att titta mer på något som spoilar spelet. Jag litar på Nintendo/Zelda och det lilla jag redan sett såg väldigt lovande ut. Hype!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Känns väldigt onödigt att titta mer på något som spoilar spelet. Jag litar på Nintendo/Zelda och det lilla jag redan sett såg väldigt lovande ut. Hype!

Samma här, jag vill veta så lite som möjligt som spelet innan släpp. Tror att detta kommer att bli ett toppen-lir!

Jag hade gärna spelat det på en kraftigare version av Switchen dock.. Tears of the Kingdom har ju iofs utvecklats specifikt till Switchen medan BoTW även skulle kunna spelas på Wii U vilket säkert gjorde det lite svårare för utvecklarna.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Jag har inte ens spelat klart första spelet. Får ta mig tiden att göra det tror jag!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Jag har inte ens spelat klart första spelet. Får ta mig tiden att göra det tror jag!

Jag tog mig äntligen i kragen och började på BoTW. Aldrig kört innan, men det är lite bra ändå för nu kör jag i tredubbel FPS, grafiska moddar och 4K OLED på det. Jag kan knappt släppa spelet. Tog ett litet tag innan jag upptäckte hur bra det var; någon gång efter det att man kommer bort från Great Plateu så blev jag förälskad i spelet och det har bara blivit mer sedan dess! Fantastiskt spel.

1
Skriv svar