Vad gör ni nu?

Medlem

Spelar Persona 5. Är på den utpressande gangsterns palats. Gillar stilen och designen av spelet skarpt. Ska kika in Persona Strikes när jag är klar, kom på att man fick det gratis via PS Plus för inte så längesedan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av smuts:

Käkade precis en macka, haft lunch på jobbet. Jobbar till 18 idag, så det är bara att bita ihop och kötta igenom eftermiddagen. Ikväll ska jag nog klara ut FFVII-remaken på PC, det ser jag fram emot. Hört att slutat ska vara lite av en vattendelare, får se.

Vad tyckte du om slutet?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Jag dränker mina sorger med 7,2 Åbro. Sorgen ikväll är en bossjäkel i Hellden Ring.

Medlem
Skrivet av laneg:

Jag dränker mina sorger med 7,2 Åbro. Sorgen ikväll är en bossjäkel i Hellden Ring.

Vilken boss?

Kollar på vår häftiga "Midnight ghost hunt" trailer ;)

Känns coolt att teamet faktiskt kommer släppa spelet jag också jobbar med redan nu 31:e Mars med en sista betatest nu direkt på måndag...så jag bara njuter av att se vår trailer om och om igen...älskar musiken i den!!
https://youtu.be/3ztQKudjLiA

Medlem

Sitter och funderar när jag ska återupptag arbetet med mitt projekt igen, har knappt skrivit en rad kod sedan den 24:e. Startade visual studio igår och vet vad jag ska göra, men känner mig så nere över kriget i Ukraina just nu.

Tar in för mycket signaler från omvärlden via nätet och känner mig nästan deprimerad.

Medlem

Har insett att jag har suttit framför datorn sen igår, fortsätter med samma meningslösa tidsfördriv


signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Precis nyinflyttad i karlstad själv. Drog till krogen själv o snacka me lite folk. Är bakis o ska få i mig käk o dra till gymmet. 💪😁

Medlem

Sitter på en pizzeria vid den vackra sydkusten i Portugal (semesterresa) och dricker en americano efter att ha ätit en helt okej calzone.

Medlem
Skrivet av JoakimTornhill:

Känns coolt att teamet faktiskt kommer släppa spelet jag också jobbar med redan nu 31:e Mars med en sista betatest nu direkt på måndag...så jag bara njuter av att se vår trailer om och om igen...älskar musiken i den!!
https://youtu.be/3ztQKudjLiA

Det är alltid nice när folk reggar för att bara göra reklam för sina egna saker...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Sitter på en pizzeria vid den vackra sydkusten i Portugal (semesterresa) och dricker en americano efter att ha ätit en helt okej calzone.

Men vafan, njut av din semester o häng inte på FragZone

Medlem

Knappt sovit något inatt pga dålig mage. Finner ingen ro att spela något, försökt med flera olika spel. Blir nog en promenad och en podd istället.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Medlem
Skrivet av nDreaZ:

Men vafan, njut av din semester o häng inte på FragZone

Haha, uppfattat! Passade bara på att titta in när jag hade en stund över efter maten och råkade tänka på FZ. 😄

Medlem

Åt nyss och läser om sträng-teorin och magnetiska monopoler, förstår kanske 30% av det.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

phi
Medlem

Skriver just nu denna meningslösa kommentar.

Medlem
Skrivet av phi:

Skriver just nu denna meningslösa kommentar.

Jag är inte bättre då jag inte bara läser den utan besvarar den.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Står och väntar på en buss i Kungälv. Skall på oplanerat grill och öl med en polare. Trodde fram till igår att jag skulle på svensexa idag men hade skrivit in fel dag i kalendern. Men familjhäng på dag och öl på kväll är ju ett bra substitut.

Medlem

En sån där helg när ingenting känns speciellt roligt. Ska dock slå på ett avsnitt Cheers, det blir man alltid uppmuntrad av
"Hey Norm, how's the world been treating you?" "Like a baby treats a diaper."

Medlem
Medlem

Dricker bira och proddar musik medans damen och hennes kompis dricka bira och snackar skit. Orkar inte lyssna på kackel så noggrant, men alltid trevligt att vara i närheten av kvinnlig energi.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem
Skrivet av Freakon:

Vad tyckte du om slutet?

Lite kluven faktiskt, vet inte riktigt vad jag tycker om Whispers.

Vet inte riktigt varför de visar Zack heller, han dog ju innan detta spel ens började.

Var ganska trevligt att se hela gruppen stå och kraftsamla för att börja jaga Sephiroth i slutscenen i alla fall, och det var ett spel som jag tyckte om väldigt mycket att spela igenom.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Lyssnar på musik och spelar ett gammalt strategispel (Superpower 2) som jag dammade av. Väldigt gamified geopolitik om vi säger så. Helt plötsligt blev Kina skogstokiga och tok-nukade UAE av någon oförklarlig anledning. Nukade Kina tillbaka (som UK) och slog ut all militär, min approval rating gick inte ner under 50% och de enda jag förlorade var en flotta som de anföll genom att köra sin flotta av 600 patrullbåtar (!) till Europa - gisses...

Anyway, får dra ner på aggro faktorn nästa spelrunda. Kommer en Superpower 3 snart, förhoppningsvis med mindre konstigheter och färre buggar.

Medlem

Plöjer i Tiny Tinas Wonderlands och lyssnar på platipus records i bakgrunden


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Är på musikquiz. Går sådär, men trevligt är det!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Någon som har spelar Yakuza Like a dragon? Har påbörjat det och är kluven efter två timmar. Storyn är spännande och knasig, striderna är helt ok. Lite för mycket story för min smak, vill spela mer.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Funderar på om det kommer något ps5 exklusivt AAA spel i år (utöver GT7) . Två år in snart och fortfarande väldigt få exklusiva titlar. Trist.

Edit: nej just ja, GT7 är inte heller ps5 exklusivt.

Medlem

Precis sett Djurgården skita i det blå skåpet deluxe hemma mot Timrå. Nu ligger man under med 3-0 i matcher och på lördag kan Djurgården bli ett lag i Allsvenskan....Jag skulle ljuga om jag sa att jag var ledsen över det här, men samtidigt. Jag har hellre kvar Djurgården i SHL än ett väldigt färglöst Timrå.

Medlem
Skrivet av greb1989:

Precis sett Djurgården skita i det blå skåpet deluxe hemma mot Timrå. Nu ligger man under med 3-0 i matcher och på lördag kan Djurgården bli ett lag i Allsvenskan....Jag skulle ljuga om jag sa att jag var ledsen över det här, men samtidigt. Jag har hellre kvar Djurgården i SHL än ett väldigt färglöst Timrå.

Inte för att jag är särskilt hockeyintresserad, men det känns ändå ganska upp och ner när Djurgården är på väg ut och Rögle har chans till SM-guld.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Funderar på om det kommer något ps5 exklusivt AAA spel i år (utöver GT7) . Två år in snart och fortfarande väldigt få exklusiva titlar. Trist.

Edit: nej just ja, GT7 är inte heller ps5 exklusivt.

Har du spelat Ratchet and Clank?

Edit: men håller med. Snålt med dedikerade exklusiva PS5-spel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skriv svar