Inlägg av kanshira

Inlägg som kanshira har skrivit i forumet

Kanske är det så att detaljrikedomen och ljuseffekterna får ta plats men bilduppdateringen kommer ju vara 30 fps.

Borde heta shadowtracing istället.

Bara spelet har bra boobphysics så är jag nöjd.

Hon ser för lite latino ut. Tror inte att det är hon.

Skrivet av DarkSvenn1002:

Take two är väl utgivare till borderlands så de kanske är sugna på den studion

Nej, det är 2K som var utgivare av gearbox.

Tycker lootsystemet är en pain in the ass. Man orkar inte sålla ut saker man lootar i byggnader eller dödade fiender och 85 % av det man plockar på sig har inget av värde eller går inte att "bryta ner" utan gör bara att ens ryggsäck och mass hela tider överfylls. Jag menar, vad är det för vits med 18000 olika föremål som bara är garbage i detta universum. Otroligt tidskrävande.

Hoppas på lite gameplay från fable, alan wake 2 och någon överäskning.

Inget gameplay. Bara cinematics.

Gör ett far cry spel i rymden. Ödsligt ensamt och skrämmande. På en övergiven rymdstation

Alan wake 2 släpps ju snart. September tror jag att det var.

Skrivet av ForrestFox:

Wat!? Var det en teveserie, jag trodde det var en film
Coolt, hoppas det blir en välgjord produktion.
Finns några gamla goda "bilspel" från den äldre spelåldren som jag tänkte på när jag såg trailern

Twisted metall kanske?

Still wakes The deep såg intressant ut tycker jag. Survival horror på en ödslig oljerigg mitt ute i havet. Ja tack.

Far cry 6 avatar dlc.

Downgrade deluxe.

Imponerades mer av förra trailern än denna. En kvart som hon tittar ner i en pöl med vatten.

Hideo kojima presenterar en dokumentär om Hideo kojima. Medverkande:Hideo kojima

Hideo kojima.

Skrivet av Maguz:

Mer FOV i originalspelet åt folket, helt klart. Med inställt på max är det bara "nästan där" jag vill ha det. I närheten av knävecket bakifrån är optimalt om du frågar mig, precis som i din gif, RE4 HD Project funkade bra omkring där också i jämförelse med den horribla vyn omoddat när det är i jackhöjd, tror dock det har att göra med en bieffekt av högre upplösning snarare än hur den var på GC.

Stäng av acceleration helt och hållet och öka sensitivity istället, fungerade bra i Hogwarts Legacy, verkar vara en bra idé nu med. Sen gör vapnets "stadighet" också en rejäl skillnad när man börjar uppgradera saker.

Just det, har inte tänkt på upgrades, kanske därför de har gjort det så i början medvetet. Tack för svaret.

Skrivet av Påskmust:

Tydligen har spelet problem med deadzonen för spakarna, framförallt på Xbox. Vet inte om Capcom har sagt något om det, men jag körde själv demot på Series S och hade väldigt svårt att sikta.

Ok, har märkt också att snurrar man runt vapnet i en cirkel så hackar vapnet runt i olika mindre lägen vilket är jobbigt.

Är det någon mer än mig som har svårt för kameran när man siktar med sitt vapen. Hur jag än ställer inställningarna så känns det inte bra. Hade inte dessa problem med resident evil 2 remake eller village. Någon som har tips.?