Beg. iPhone 11 (128GB) värde?

Medlem
Beg. iPhone 11 (128GB) värde?

Någon som har koll på var en begagnad iPhone 11 (>128GB) kan gå på idag?

Jag är sugen på att byta upp mig ifrån min iPhone 7, men har ingen koll alls.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Skulle säga runt 2-2,5 beroende på skick.

En liten fingervisning kan man ju kolla på www.vadärdenvärd.se


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Guld! Tackar

Verkar va 3-4k åtminstone för en >128GB iPhone 11


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Releasehästryttare
Skrivet av Kimpur:

Skulle säga runt 2-2,5 beroende på skick.

En liten fingervisning kan man ju kolla på www.vadärdenvärd.se

Känns lite som fantasi priser, om nu en aktionsfirma säljer en grej så tar det väl 70-80% av vinsten?

Kollade på oneplus nord som jag har och de hade de sålt begagnade för 1200-1700kr vilket borde göra att slutkunden får kanske 300?

Medlem
Skrivet av Devan:

Känns lite som fantasi priser, om nu en aktionsfirma säljer en grej så tar det väl 70-80% av vinsten?

Kollade på oneplus nord som jag har och de hade de sålt begagnade för 1200-1700kr vilket borde göra att slutkunden får kanske 300?

Ingen koll på vad OnePlus ligger i pris.
Googlade lite snabbt och fann 2999:- för en ny oneplus nord, ja då kanske den där sidan hade fantasipriser om de fick så mycket som 12-1700kr för en bagagnad.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Kollar man på tradera ligger det en iPhone 11 64Gb på 2400kr just nu med 15 minuter kvar av budgivande. Så kanske runt 3000-3500 för en 128?


signatur

PSN: OAKTHYR

Inaktiv

Jag fick 2900 för min 11 Pro Max 64GB på tradera för ca. 2 veckor sedan.

Medlem

Det slutade i en iPhone 12 mini. I stort sett samma mått som iPhone 7. Tar lika stor plats i fickan.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar