Till er som spelar Atomic Heart - Se hit!

Medlem
Till er som spelar Atomic Heart - Se hit!

Tjo!

Jag är genuint nyfiken på att höra från er som i detta nu spelar detta spel och hur ni upplever det.
Vilken platform kör ni på?
Hur flyter spelet?
Är det mycket buggar?

Det är väldigt svårt o bilda sig en bra uppfattning om man går på vad som sägs i diverse videos på nätet då det är på tok för mkt folk som styrs av sina politiska synvinklar snarare än hur spelet faktiskt spelar.
Så om du i detta nu spelar det dela gärna med dig av hur du upplever spelet.

ps. håll gärna politiken utanför denna tråden. Det finns andra platser o diskutera det geopolitiska världsläget .ds


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Kika lite på när elajjjaz spelar det på twitch, det gav mig en uppfattning om liret på ett bra sätt

https://www.twitch.tv/videos/1744801892


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag har inte börjat än, men tänkte försöka komma igång i helgen. Jag har medvetet försökt undvika stora recensioner, och allt för mycket åsikter, men det jag hört spretar rejält åt alla håll. Vissa hyllar combat och story, andra sågar combat och tycker inte alls om storyn.

Det är ju den typen av spel som man bara måste skapa en egen uppfattning om.

Gnällkuk

Unisont verkar alla hylla det när det kommer till prestanda åtminstone så det verkar vara väl optimerat.

Oh, side note - spela med engelsk text och rysk vo ska tydligen vara bäst!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tack för era svar!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar