Dagens ”Åh fan!”

Medlem
Dagens ”Åh fan!”

Fan vad man kan bli förbluffad av vardagssaker.
QOL-grejer som varar uppenbarar sig.

Satte mig precis lite trött i soffan.

Browsade genom PlayStation Store.
Efter en ganska bra stund känner jag någonting som känns lite fel.

Jag sitter med fjärrkontrollen till TVn….och det bara fungerar!

Mind blown! 🤯

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Haha! Bra trådstart tycker jag.

Dagens "Åh fan!" är utan tvekan att Liam Neeson fyller 70 år i sommar. Känns som att det var igår han sprang runt på Tatooine och flörtade med Pernilla August.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Haha! Bra trådstart tycker jag.

Dagens "Åh fan!" är utan tvekan att Liam Neeson fyller 70 år i sommar. Känns som att det var igår han sprang runt på Tatooine och flörtade med Pernilla August.

Det var väl ändå för länge sedan i en galax lång(t) lång(t) bort?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av haiko:

Det var väl ändå för länge sedan i en galax lång lång bort?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Gen
Medlem

Stört mig länge på att vissa filmer man kikat på via HBO Max ligger kvar som "Continue Watching". Fick spola till slutet och hålla på tills jag googlade saken och upptäckte att man i appen på TVn på ett väldigt enkelt sätt kan ta bort saker ur Continue Watching listan - Åh fan!

Medlem
Skrivet av Gen:

Stört mig länge på att vissa filmer man kikat på via HBO Max ligger kvar som "Continue Watching". Fick spola till slutet och hålla på tills jag googlade saken och upptäckte att man i appen på TVn på ett väldigt enkelt sätt kan ta bort saker ur Continue Watching listan - Åh fan!

Åh fan, det måste jag kolla upp för jag har samma problem.

Medlem
Skrivet av Gen:

Stört mig länge på att vissa filmer man kikat på via HBO Max ligger kvar som "Continue Watching". Fick spola till slutet och hålla på tills jag googlade saken och upptäckte att man i appen på TVn på ett väldigt enkelt sätt kan ta bort saker ur Continue Watching listan - Åh fan!

Vänta, va!?!?

Medlem
Skrivet av Gen:

Stört mig länge på att vissa filmer man kikat på via HBO Max ligger kvar som "Continue Watching". Fick spola till slutet och hålla på tills jag googlade saken och upptäckte att man i appen på TVn på ett väldigt enkelt sätt kan ta bort saker ur Continue Watching listan - Åh fan!

Du förstår väl att du inte kan fresta oss så där utan någon payoff? Berätta hur!! 😀

Medlem

Dagen största Åh fan! måste ändå vara att det är slut att rulla ur sängen 10min innan första Teams-mötet.

-Hygien
-Jobbpendla
-Gå upp klockan 5:30

Fet jävla Åh fan!

Gen
Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Åh fan, det måste jag kolla upp för jag har samma problem.

Skrivet av Thane:

Vänta, va!?!?

Skrivet av Bennii:

Du förstår väl att du inte kan fresta oss så där utan någon payoff? Berätta hur!! 😀

Haha trodde jag var den ende som inte visste

1. Gå in på profilen (längst upp till vänster)
2. Välj "Continue Watching"
3. Klicka på "Edit"
4. Välj vilken film som ska tas bort
5. Voila!

Medlem
Skrivet av Gen:

Stört mig länge på att vissa filmer man kikat på via HBO Max ligger kvar som "Continue Watching". Fick spola till slutet och hålla på tills jag googlade saken och upptäckte att man i appen på TVn på ett väldigt enkelt sätt kan ta bort saker ur Continue Watching listan - Åh fan!

lite tråd snattare men har du problem med appen som jag. försöker kolla på ipad och den bara buffrar och lägger av.
enda appen som gör detta.

Medlem
Skrivet av Zero303:

lite tråd snattare men har du problem med appen som jag. försöker kolla på ipad och den bara buffrar och lägger av.
enda appen som gör detta.

Det är för att HBO max måste vara den sämst appen som någonsin har skapats.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Det är för att HBO max måste vara den sämst appen som någonsin har skapats.

Åh fan. Jag tyckte HBO Nordic var sämre.

Gnällkuk

Jag funderade på om folk hade suttit och sparat klassiska ascii-emojis som flip table (╯°□°)╯︵ ┻━┻ tills jag upptäckte att dessa finns sparade i OS. Winkey + .

Åhhh fan...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av trickeh2k:

Jag funderade på om folk hade suttit och sparat klassiska ascii-emojis som flip table (╯°□°)╯︵ ┻━┻ tills jag upptäckte att dessa finns sparade i OS. Winkey + .

Åhhh fan...

Åh, fan...


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Dagen största Åh fan! måste ändå vara att det är slut att rulla ur sängen 10min innan första Teams-mötet.

-Hygien
-Jobbpendla
-Gå upp klockan 5:30

Fet jävla Åh fan!

Åh fyfaaaan


signatur

IDKFA

Gen
Medlem
Skrivet av Zero303:

lite tråd snattare men har du problem med appen som jag. försöker kolla på ipad och den bara buffrar och lägger av.
enda appen som gör detta.

Kikar bara på TVn (LG CX och C1) och där fungerar det hur bra som helst.

Medlem

Dagens å fan var helt klart att John Williams fyller 90 bast idag.

Inaktiv
Skrivet av perihelion74:

Dagens å fan var helt klart att John Williams fyller 90 bast idag.

Åh fan, jag trodde han var död! Undrar vem jag tänkte på

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Åh fan, jag trodde han var död! Undrar vem jag tänkte på

John McClane? 😉


signatur

Niet.

Medlem

Dagens Åh fan att restriktioner släpps.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

För mig kom den nyss, att Futurama får en ny säsong!

Samtliga originalröster är med FÖRUTOM DiMaggio som gör Bender, vilket tyvärr känns rätt avgörande.
Dessutom var ju senaste säsongerna väldigt varierade i kvalite.

Men jag är glad att se en av mina favoriter återupplivas ännu en gång, hoppas åtminstone en handfull av avsnitter blir starka så är det värt det!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Inte riktigt "Åh Fan" men ändå FAN! 😁
Medlem
Skrivet av anon_119148:

Åh fan, jag trodde han var död! Undrar vem jag tänkte på

Du kanske tänkte på Jerry Williams 🤠

Medlem

Haha tack jag packar min trollväska o går

Chefredaktör
Skrivet av Gen:

Haha trodde jag var den ende som inte visste

1. Gå in på profilen (längst upp till vänster)
2. Välj "Continue Watching"
3. Klicka på "Edit"
4. Välj vilken film som ska tas bort
5. Voila!

Hjälte, tack!

Medlem

Dagens ”åh fan” för mig är…
… att man inte behöver fysiska frimärken längre! Därför att nu (och sen ett år tillbaka) går det att köpa en PortoKod online!

Stackars frimärkessamlare!

https://news.cision.com/se/postnord-sverige/r/postnord-lanser...


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Dagens ”åh fan” för mig är…
… att man inte behöver fysiska frimärken längre! Därför att nu (och sen ett år tillbaka) går det att köpa en PortoKod online!

Så skönt, funkar utmärkt när jag testade.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Soulless:

För mig kom den nyss, att Futurama får en ny säsong!

https://c.tenor.com/bVUh2pUkmZMAAAAC/futurama-were-back-baby....

Samtliga originalröster är med FÖRUTOM DiMaggio som gör Bender, vilket tyvärr känns rätt avgörande.
Dessutom var ju senaste säsongerna väldigt varierade i kvalite.

Men jag är glad att se en av mina favoriter återupplivas ännu en gång, hoppas åtminstone en handfull av avsnitter blir starka så är det värt det!

Om fler går in i tråden såhär i efterhand så ska DiMaggio vara med

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Om fler går in i tråden såhär i efterhand så ska DiMaggio vara med

Jupp 😃


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar