Ashes of Creation Sverige

bal
Medlem
Ashes of Creation Sverige

Hej kära FZ-medlemmar och MMO-älskare!
Ville bara berätta att det nu finns en gruppsida på Facebook för alla som är intresserade av det extremt hajpade mmorpg:et Ashes of Creation, ett spel som verkar innehålla alla tänkbara system en mmo- och rollspelsälskare kan önska.

Många menar att projektet är för ambitiöst och att man inte ska ha för höga förhoppningar. Jag förstår den inställningen. Det finns nog ingen grupp av gamers som känner sig så svikna som mmo-spelarna. Archage, Warhammer Online, SWG (efter den kontroversiella "wow"-patchen"), Vanguard, Tabula Rasa, Wow (och alla snedsteg Blizzard tagit de senaste åren) och så vidare. Listan kan göras lång.

Men jag tänker inte förlora hoppet. Jag tror inte mmo-genren är död, den behöver bara återupplivas. Och är det någon som har medlen att göra det så är det Intrepid Studios.

Jag har skapat Ashes of Creation Sverige för att samla andra mmo-älskare som fortfarande känner hopp. Länk till gruppen finner du här. Varmt välkomna!

För dig som inte känner till spelet rekommenderar jag att du kikar på Lazy Peons övergripande video om alla spelets system och där han också förklarar varför det här är det enda mmorpg:et som han på riktigt är taggad inför.

Medlem

Har faktiskt gått runt och känt en saknad av ett mmo idag, så väldigt passande upplysning.
Just att utforska saker på nytt och den där familjära guildandan. Hoppas detta kan bli stort, isåfall är jag med på tåget! 😁


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

1
Skriv svar