Robot
Dark Souls

Fruktansvärt frustrerande och oförlåtande men i slutändan rimligt och belönande – för den som har tålamodet. Vi har spelat uppföljaren till Demon's Souls, som inte längre är PS3-exklusiv.

#demons-souls, #dark-souls, #from-software


Medlem
Dark Souls

Yes, jag var sent igång med föregångaren men fruktansvärt kul var det när man väl satte sig ner.
Jag tog mig aldrig igenom det dock men det är okej, de timmar jag endå satt och spelade var oerhört bra och, som alla verkar påpeka, svårt som satan men väldigt belönande.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Älskade ettan. Kört igenom det två gånger, utan tvekan ett av de bästa spelen tycker jag! Längtar efter tvåan.


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Blir nog att köpa detta Demon Souls var ju grymt kul och utmanande!

Platinum trophy i Demon Souls är ändå lite respekt på tycker jag! Inget man gör med en klackspark

Medlem

Ett givet köp! Demon's Souls är ett av de bästa spelen någonsin!

Medlem

Så det går att klara av Demons Souls? Klarade väl en sisådär två banor i det spelet.. Gillar konceptet med hela spelet mycket men lyckades aldrig med att åstadkomma något i det :/.

Medlem

Ett givet köp,har inte spelat ettan då jag inte äger en PS3 men då ett spel lovar att inte hålla mig i handen då är jag på

Medlem

Bra tycker 1:an blev lätt ganska fort.


signatur

Rwa?

Medlem

Detta, och Demon's Souls får mig att önska att jag var konsol-gamer... Och det säger inte lite!


signatur

Imperator

Medlem

Vänta kan du bekräfta deta: ¨Du kan också öppna upp din värld för andra spelare och förhoppningsvis få handfast hjälp. Men det är samtidigt en chansning, för alla kommer inte vilja att det går bra för dig. En del kommer, rätt och slätt, nöja sig med att se dig förblöda på det kalla stengolvet.¨

Betyder deta att det inte finns några ¨black-eye stones¨ utan att om du själv väljer att summona en person, har den som blir summonad valet att döda dig lr hjälpa dig.
Isf ¨:D¨


signatur

Rwa?

Medlem

Ännu svårare än ettan? Helvete va det kommer att vara svårt!

Medlem

Körde igenom Demon's Souls två gånger... stackars soffa.... ska definitivt köpa och spela detta, I'm sorry sofa, but the era of falcon punches is returning (>O.o)>

(folk som spelat DS, vet nog precis vad jag menar) ^_^

Medlem

Bra Skrivet , suktar ännu mera efter detta spel. Demon's Souls var för lätt efter ett tag så får se hur utmanade detta är. Loggade (300h) på Demon's Souls. (Visste vad allt fanns .)

Medlem

Här kommer man som ett stort fan av DS och förväntar sig en fet review av DS 2 med nya bilder och filmer på spelet. Det enda man hittar är lite gamla bilder som cirkulerat på nätet en lång tid samt en kort text som försöker förklara spelet lite grand. Tråkigt, varför kan inte FZ ha video-förhandstittar där man sitter och spelar och samtidigt berättar om spelet medans man kör.

En förhandstitt är väl ändå en glimt i vad som finns just nu av spelet?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Bara man slipper dom däringa sjuktstörigaflygandeskjutaenormtiriterandevassaskitstenarmedansmanhararsletfulltmedattslåsmotskelettrockorna så är jag mer än glad. Fanns nog inget som var så irriterande som att få trummhinnorna spräckta av deras "SWOSSSH" och varje gång så får man en mindre hjärtattack för man lär sig aldrig att dom kommer.

Medlem

E3-trailern är så fet! Spelade aldrig det första men det kanske man skulle ta å testa i väntan på detta!

Medlem
Skrivet av Hator:

Bra Skrivet , suktar ännu mera efter detta spel. Demon's Souls var för lätt efter ett tag så får se hur utmanade detta är. Loggade (300h) på Demon's Souls. (Visste vad allt fanns .)

Psst 700+


signatur

Rwa?

Hade hoppats på att kunna spela cooperative igenom hela uppföljaren, fast verkar bli samma multiplayer som i DS? Synd, det enda som inte var perfekt var att det var krångligt spela igenom det med en polare. Dom hade gärna fått göra spelet ännu svårare i multiplayer, bara så länge som man kunde spela 100% från start till slut med polarna utan krångel.

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Hade hoppats på att kunna spela cooperative igenom hela uppföljaren, fast verkar bli samma multiplayer som i DS? Synd, det enda som inte var perfekt var att det var krångligt spela igenom det med en polare. Dom hade gärna fått göra spelet ännu svårare i multiplayer, bara så länge som man kunde spela 100% från start till slut med polarna utan krångel.

kan ja hålla med om. 100% coop, fast med typ fiender som e 50-80% bättre


signatur

Rwa?

Inaktiv

Det HÄR ser jag fram emot!


signatur

äldre än dig!

Medlem

Ett speciellt spel måste jag säga

Medlem

Bokat och klart


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

årets spel 2011!!

Seriöst, det blir att sjukanmäla sig i en vecka när detta kommer ut!

Medlem

Önskar att det skulle kunna komma till PC, så man kan fuska... satt i 8h och kom bara till mitten/slutet av andra banan... i 1an då... detta spel tar kål på mitt gamer ego... vi har blivit för vana vid att nästan aldrig dö.... :(!!!


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Glutt:

*klipp* detta spel tar kål på mitt gamer ego... vi har blivit för vana vid att nästan aldrig dö.... :(!!!

Mer regenererande hälsa och auto aim åt folket!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Härligt! Lär bli ett köp. Missade DS eftersom att jag inte har någon PS3 men detta ska jag köpa. Man verkar få valuta för pengarna och samma tillfredsställelse som man fick förr när spelen var svåra.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av amphix:

Härligt! Lär bli ett köp. Missade DS eftersom att jag inte har någon PS3 men detta ska jag köpa. Man verkar få valuta för pengarna och samma tillfredsställelse som man fick förr när spelen var svåra.

Önska inte för mycket, spelet i sig kan dra ned din e-penis med 10.000 achievements/p


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Det här verkar coolt

Medlem

För mej är det helt klart det bästa spel jag spelat jag är helt inne i det nu så bra spel!

1
Skriv svar