Ashlands-uppdateringen till Valheim är nu släppt

Robot
Ashlands-uppdateringen till Valheim är nu släppt

Spana in den animerade trailern.

#Ashlands, #Iron-gate, #Valheim


Medlem

Riktigt snygg animerad trailer må jag tycka!

Jag drömmer om att få samla vänner och familj (igen) till sommaren och testa Ashlands!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ni skriver att Ashlands är den näst sista miljön? Vilken är då den sista? Trodde nämligen Ashlands var den sista innan full release.

Skribent
Skrivet av wibbe44:

Ni skriver att Ashlands är den näst sista miljön? Vilken är då den sista? Trodde nämligen Ashlands var den sista innan full release.

Ashlands är den sista stora uppdateringen innan släpp, ja. Vilken den sista miljön blir vet jag inte, men jag antar att den släpps i och med 1.0-versionen eller senare.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Ni skriver att Ashlands är den näst sista miljön? Vilken är då den sista? Trodde nämligen Ashlands var den sista innan full release.

Deep North
https://valheim.fandom.com/wiki/Deep_North

Allt det vita du ser på norra halvklotet.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Woop-woop! Ser verkligen fram emot att dyka in i det spelet igen Får se ifall jag hinner med den här uppdateringen eller ifall jag väntar till nästa.

Medlem

Glad att jag hade extremt kul med detta spel i starten av dess karriär med ett gäng, sen blev alla vuxna haha (hjälp) hahah

1
Skriv svar