I väntan på GTA VI slår femman rekord – 190 miljoner sålda ex

Robot
I väntan på GTA VI slår femman rekord – 190 miljoner sålda ex
Medlem

Grattis får man väl säga då!

Hoppas nu bara att GTA VI enbart kommer till den här generationens konsoler. Jag skulle inte satsa några pengar på det dock :P.

Medlem

Ja vad säger man, välförtjänt, det är mitt bästa spel genom tiderna. Skäms att jag bara köpt det till Ps3, fått det gratis på Epic oxå. Borde kanske ta o köpa det till Ps5, orkar inte böka fram Ps3an som inte är inkopplad. Ska nog köra igenom storyn en gång till innan 6an kommer.

Medlem

Kommer att krossa 200 miljoner innan GTA VI är ute, men det är bra. Rockstar om någon förtjänar alla pengar dom kan få så länge till att fortsätta utveckla exceptionellt bra GTA och Red Dead Redemption spel

Medlem

Online-läget är otroligt poppis tydligen. Vad lockar?

Medlem
Skrivet av TTibbs:

Online-läget är otroligt poppis tydligen. Vad lockar?

Fusk.

Medlem

Är det folk som blir bannade och köper nytt spel hela tiden eller vad är det som fortfarande driver försäljningen? Snart måste väl alla som vill nu äga varsitt ex annars?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Redaktör
Skrivet av Milky_81:

Är det folk som blir bannade och köper nytt spel hela tiden eller vad är det som fortfarande driver försäljningen? Snart måste väl alla som vill nu äga varsitt ex annars?

Man undrar ju. Men jag gissar att en hel del säljs till yngre som blir gamla nog att lira det efter att ha hört syskon och kompisar snacka om det. Jag märker det på min 11-åring, skolgården är rena drömmen som reklamyta. Samma med Minecraft, Fifa, CoD, Fortnite och Minecraft, för övrigt.


signatur
Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Grattis får man väl säga då!

Hoppas nu bara att GTA VI enbart kommer till den här generationens konsoler. Jag skulle inte satsa några pengar på det dock :P.

Jo då dom lär försöka släppa det på switch också 😅

Medlem

Väldigt bra spel.

Medlem

Ponera att man sålt varje spel för i snitt 400 svenska kronor. Då har man tjänat 76.000.000.000
SjuttioSexTusen Miljoner kronor

Medlem
Skrivet av JonnyBOj:

Ponera att man sålt varje spel för i snitt 400 svenska kronor. Då har man tjänat 76.000.000.000
SjuttioSexTusen Miljoner kronor

Tänk vilken budget till att skapa GTA 6! Min hype-mätare har nog aldrig varit såhär maxad 😄

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Man undrar ju. Men jag gissar att en hel del säljs till yngre som blir gamla nog att lira det efter att ha hört syskon och kompisar snacka om det. Jag märker det på min 11-åring, skolgården är rena drömmen som reklamyta. Samma med Minecraft, Fifa, CoD, Fortnite och Minecraft, för övrigt.

Huvudet på spiken. Varje dag är det en förälder som ger med sig om snorungens eviga tjat om få spela GTA V

1
Skriv svar