FZ har nätdejt med New York-buset i helgen – vad spelar du?

Robot
FZ har nätdejt med New York-buset i helgen – vad spelar du?

I konkurrens med Mario och ljussablar, backlogg-rensning och stadsplanering. Puh!

#spelhelg, #spider-man-2


Medlem

Köpte Trine 5 igår så det blir det.

Medlem
Medlem

Captain of industry! Kanske börjar med Diablo 4 igen


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Klarade av Portal 2(igen) för kanske en kvart sedan och härnäst blir det Portal Stories: MEL som jag ej har spelat! Utvecklat av Prism Studio och är ett mod som är väldigt omtyckt! Valve stöttade Prism under utvecklingen med råd! Så mina förväntningar är höga!

Ska också vara väldigt, väldigt mycket svårare än Portal 2, så det kommer bli intressant!

Medlem

Blir Spider-Man 2 i helgen förväntningarna är i taket 🤘

Medlem

Spider-Man 2 hela helgen 🤟🕷️🤟

Medlem

Agatha Christie - Murder On The Orient Express på Steam Decken.
Börjat lite, verkligen trevligt spel!

Medlem

Spiderman 2,Apex,Endless Dungeon och lite annat bland annat Psvr2 spel.

Medlem

Jag och min Hallowed Knight fortsätter äventyret i Lords of the Fallen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Zensu:

Klarade av Portal 2(igen) för kanske en kvart sedan och härnäst blir det Portal Stories: MEL som jag ej har spelat! Utvecklat av Prism Studio och är ett mod som är väldigt omtyckt! Valve stöttade Prism under utvecklingen med råd! Så mina förväntningar är höga!

Ska också vara väldigt, väldigt mycket svårare än Portal 2, så det kommer bli intressant!

Älskar portal och portal 2 men MEL var för svårt för mig Lycka till!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

It's not a lake, it's an ocean

I helgen får vi besök och har barnkalas så väldigt lite tid till spel. Dessutom är jag lite splittrad nu med Starfield, Sonic Superstars och Super Mario Bros Wonder som alla vill ha min tid.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Spider-Man 2 och Assassin's Creed Mirage i helgen! Blir nog mestadels Spider-Man 2 dock! Spelat ett gäng timmar nu med min son och vilket jäkla pangspel det är! Känns som det kan va en potentiell GOTY!

Medlem

Det blir mario för egen del. Älskar dessa 2d spel. Tänk vad oroliga alla var att 2d spelen skulle försvinna en gång i tiden. Vi oroade oss helt i onödan 🥰

Medlem

Det har redan hunnit bli lite Spider-Man 2 och mer lär det bli. Lär hinna klämma in lite Super Mario Bros Wonder med familjen också .

Medlem

Cyberpunk 2077 (PC) Känner mig ganska klar så kanske drar en ending i helgen. 111,6 timmar so far.
Baldurs Gate 3 (PC) Vill inte bli klar. Älskar det. 209,5 timmar so far.
Mon-Yu (PS5) Nytt införskaffat. 34 timmar so far.

Kör nog lite postgame dungeons i Undernauts: Labyrinth of Yomi (PS5) vid sidan av då Mon-Yu kittlade igång cravings.

Medlem
Medlem

Det blir Spider-man 2 hela helgen. Jag har spelat halva natten så långt och fortsättning följer efter god natts sömn.

Som det levererar! Jag kan bara konstatera att Insomniac har gjort det igen — vilket härligt spel!

Medlem

Ghost of thusima iki island. Var i Japan för två veckor sedan så kom på att jag hade dlc kvar när jag kom hem, så knyter nog ihop den säcken i helgen.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Alaskan road truckers och PUBG får det bli denna helg

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Captain of industry!

Slog till och köpte det själv igår, blir helgens spel. Hoppas det är lika bra som jag tror.

Medlem

Jag är immun mot Spindelhypen så jag spelar gamla GTA 5 istället.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nemo:

Det blir Spider-man 2 hela helgen. Jag har spelat halva natten så långt och fortsättning följer efter god natts sömn.

Som det levererar! Jag kan bara konstatera att Insomniac har gjort det igen — vilket härligt spel!

Ja det är verkligen grymt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Nasder:

Slog till och köpte det själv igår, blir helgens spel. Hoppas det är lika bra som jag tror.

Det är svårt! Men har många bra saker som gör spelet lite enklare, hoppas du gillar det!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Crusader kings 3 på xbox. Jag önskade dock att spiderman 2 var roligt, men jag har testat det. Jag vill ha det där spelet som kan få mig att damma av gamla ps5 bettan. Undrar när det spelet kommer?

Medlem

Skulle bli Spider-Man 2 men det blev det inte. Tack Komplett


signatur

|Playstation 5|Metspö|

FM-guru
F.d. Sisyr

Missade att bidra till artikeln, men det är Alan Wake 2 som gäller för min del. Recension nästa vecka!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Det är svårt! Men har många bra saker som gör spelet lite enklare, hoppas du gillar det!

Efter pillat på det i typ en timme så känns det lite som att det är lätt att spela, svårt att bemästra. Man kan få det att gå runt riktigt ineffektivt, men effektiviteten är svår.

Medlem
Skrivet av denza:

Crusader kings 3 på xbox. Jag önskade dock att spiderman 2 var roligt, men jag har testat det. Jag vill ha det där spelet som kan få mig att damma av gamla ps5 bettan. Undrar när det spelet kommer?

Själv så tycker jag inte att Spiderman 2 är något man spelar med andra el testar. Utan sitter själv och spelar(och har spelat 1an+dlc det är viktigt i det här fallet tycker jag iaf. Spelet ska spelas i lugn och ro. Gillade man inte ettan eller fortfarande känner sig utbränd av spelet som man kan göra med alla spel man spelat i ett dåligt läge. Då ska man absolut inte spela Spiderman 2 isf utan vänta tills det känns ok igen om det någonsin gör det. Har själv bränt ut mig på Fallout 3 en gång i tiden. Så Fallout 4 gick inte att spela ordentligt.

Har hoppat mellan en massa titlar men inte hittat något som hållit kvar mig , tror att jag behöver en lång paus från spel. VR är ganska kul fortfarande dock.

12
Skriv svar