Diablo IV - Vilken utgåva? [omröstning]

Medlem
Diablo IV - Vilken utgåva? [omröstning]

Jag skapar en omröstning för jag funderar på vilken utgåva jag ska köpa.

Vilken utgåva kör ni på?

Tre olika digitala utgåvor till PC.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Så där, nollställde omröstningen.
Hoppas alternativen ska stämma nu.

Obs. Ser nu att man måste köpa "Deluxe edition" för att kunna spela 3-4 dagar innan release.

Kostnad

€69.99 - [ 810 kr ] Standard Edition
€89.99 - [ 1041 kr ] Digital Deluxe Edition
€99.99 - [ 1157 kr ] Ultimate Edition

Fy faan vad dyrt! Med så djävulska priser så blir det att vänta till helvetet fryser! Dessutom gör polarna detsamma. Sen har jag fortfarande mycket att uppleva i Zelda TOTK... som för övrigt kostade 599 kr! Morr!

Mitt beslut

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tycker det var trist att inte PC får fysisk utgåva #bringbackbigboxes

Medlem

Onödigt att köpa Deluxe. Lika gärna lägga €10 och få Ultimate eller köpa standard och vänta på release.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Inväntar rea. 800kr för ett spel är sinnessjukt.

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Inväntar rea. 800kr för ett spel är sinnessjukt.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar