FZ Play – Blodiga berättelser från Wartales

Robot
FZ Play – Blodiga berättelser från Wartales

Wakkaah spelar det firade Steam-spelet. Häng med på äventyret.

#fz-play, #wartales


Moderator | Testpilot

In och kika allihopa. Det här spelet är riktigt coolt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator

Ser mycket fram emot detta! 😁

Moderator

Vilket häftigt spel! Känns som att man skulle kunna lägga timme efter timme och ändå hållas kvar. Bra musik, snygg grafisk stil och en härlig realism.

Medlem

Det ser nice ut, kan mycket väl köpa detta


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tack Wakkaah för att jag fick vara med och ge namn åt en av de modiga men missförstådda äventyrarna - vissa skulle säga desertörerna. Det var ett av de roligaste och mest atmosfäriska spelen att titta på / prata om. Bonuspoäng för kvällens sötaste streamer, Zelda.


signatur

War, War never changes...

Medlem

Köpte det i morse och suttit och spelat spelet i över 6 timmar. Riktigt roligt spel!
Det enda jag inte klarar av är att dyrka lås. Förstår inte det, så måste lista ut hur man gör det.

Moderator
Skrivet av Tarotikum:

Tack Wakkaah för att jag fick vara med och ge namn åt en av de modiga men missförstådda äventyrarna - vissa skulle säga desertörerna. Det var ett av de roligaste och mest atmosfäriska spelen att titta på / prata om. Bonuspoäng för kvällens sötaste streamer, Zelda.

Tack själv! Det blev en kul stream. Hehe, japp ibland får man oväntat besök när man streamar hemifrån!

Moderator
Skrivet av Lagers:

Köpte det i morse och suttit och spelat spelet i över 6 timmar. Riktigt roligt spel!
Det enda jag inte klarar av är att dyrka lås. Förstår inte det, så måste lista ut hur man gör det.

Nice! Jag har också spelat vidare lite. Känner verkligen igen mycket mekanik från Sid Meiers Pirates och det gör ingenting alls!!

Chefredaktör
Skrivet av Wakkaah:

Nice! Jag har också spelat vidare lite. Känner verkligen igen mycket mekanik från Sid Meiers Pirates och det gör ingenting alls!!

Ooohhh. You hade me att Sid Meier...
Måste testa detta!

1
Skriv svar