Det här spelar FZ i påskhelgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i påskhelgen – vad spelar du?

Långhelg med den längsta fredagen. Det är som upplagt för spel i stora lass.

#spelhelg


Medlem

Blir Dishonored 2 och codevein!

Medlem

Räsident evil 4 remäjk

Medlem

LoU på PC. EFter alla patchar och hot-patch drivrutin så verkar allt flyta på.
Evtl ska jag avsluta Harry Potter Legacy.

Inaktiv

The Centennial Case, börjar nog närma mig slutet.

Medlem

Kör om SW Jedi: Fallen order! Måste fräscha upp minnet tills releasen av uppföljaren!

Medlem

Diablo 2 resurrected på ps5, fick för mig jag skulle fixa platinum thropy, lv 99 hardcore kommer ta ett tag...

Medlem

TLOU imorgon om patchen verkar bra.
Ikväll blir det kanske lite Marsupilami Hoobadventure på Steam Decken. Supermysigt plattformspel.

Medlem

Påbörjade The Legend of Zelda: Link's Awakening i veckan. Tycker det är helmysigt så det ska jag fortsätta med.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Chillar vidare i No Man's Sky.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Blackrabbit2:

Påbörjade The Legend of Zelda: Link's Awakening i veckan. Tycker det är helmysigt så det ska jag fortsätta med.

Vilken version?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag är snart klar med min genomspelning av Mass Effect trilogin. Efter det kommer jag nog spela klart Wo Long.

Medlem

God of War: Ragnarök. Ny runda i New Game Plus. Armorn man börjar med, björnskinnet, är riktigt läcker. Många små förbättringar såsom ny valuta, nya levlar på gear, transmog, med mera, gör att spelet känns fräscht igen. Världen och storyn är fortfarande häpnadsväckande bra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

World war Z coop med polarn, har sparat det spelet i 2 år för att vi ska kunna lira det tillsammans, och nu sker det Skoj som fan


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vilken version?

Switch versionen


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Det kommer bli Wanted Dead ikväll

Medlem

Path of Exile Crucible drar igång ikväll, så det blir att försöka sänka så många timmar som möjligt i det över helgen

Medlem

Jag tänker avnjuta lugn och ro med chill spel som:

Farming Simulator 22
Fishing: North Atlantic
The Hunter: Call of the Wild

Ska även försöka mig på Crusader Kings III

Medlem

Installerade upp dotterns dator, och såg då att Regiment erhållit lite uppdateringar och free content, sedan fortsätta med Spark of hope på skitrasterna

Medlem

Path of Exile. Länge sedan jag var taggad på en ny liga, verkar riktigt jäkla bra.

Inaktiv

Helt fast i Stranded - Alien Dawn.
Trots ett löjligt namn är det i princip Rimworld fast med grafik.

Medlem

Håller på och tankar Elder Scrolls Online. Testade det lite grann för jättelänge sen men nu tänkte jag ge det en chans.

Medlem

Steel meets steel i Steelrising!


signatur

gorm streamar ibland!

Ambassadör
Xbox

Blir Life is Strange: True Colors och Forza Horizon 5.


signatur

Jump in.

Medlem

Fortsätter med Cyberpunk efter ett långt uppehåll.

Medlem

Kör en replay på HFW innan DLC som kommer om 1,5 vecka

Medlem

Blir en ny genomspelning av ghost of Tsushima på ps5 nu när jag äntligen fått den. Har spelat igenom typ 3 gånger på last gen, och skulle egentligen spela igenom Hogwarts legacy, cyberpunk eller elden ring. Men det är något med Ghost of Tsushima som bara lockar mig tillbaka. Ps5 uppgraderingen var inte så mycket bättre, men spelet är så jäkla bra så jag spelar det ändå.

Medlem
Skrivet av philgapin:

Blir en ny genomspelning av ghost of Tsushima på ps5 nu när jag äntligen fått den. Har spelat igenom typ 3 gånger på last gen, och skulle egentligen spela igenom Hogwarts legacy, cyberpunk eller elden ring. Men det är något med Ghost of Tsushima som bara lockar mig tillbaka. Ps5 uppgraderingen var inte så mycket bättre, men spelet är så jäkla bra så jag spelar det ändå.

Kört igenom det två gånger. en gång på lastgen och en på current gen med Iki. Håller med dig att det är någonting som lockar tillbaka. Storyn,miljön och stridssystemet är helt underbart!

Medlem

Bravely second: End Layer på 3DS för att köra klart det innan de stänger ned online funktionerna sista juni.
Mer Labyrinth of Galleria: The moon society på PS5.

Kommer nog klämma in lite Stellaris och Distant Worlds 2 däremellan också.

Medlem

Red dead redemption 2. Har alltid gillat western filmer så nu var det på tiden att spela igenom Rocks Stars klassiker och 10h inne i spelet är jag otroligt nöjd 😀

12
Skriv svar