TMNT: Shredder’s Revenge släppt till mobil – bara på Netflix

Robot
TMNT: Shredder’s Revenge släppt till mobil – bara på Netflix
Moderator | Testpilot

Riktigt bra spel. Körde igenom det för typ tioende gången med en kompis som inte spelat förut. Superkul!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Såg nu också att Immortality, Oxenfree och Twelve minutes finns där.
Vill nog helst spela Turtles på större skärm, vilket säkert går att lösa med adapter.
Xbox och PS5 kontrollerna är väl kompatibla med telefon?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Xbox och PS5 kontrollerna är väl kompatibla med telefon?

Japp på både ios och android fungerar typ alla gamepads

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Riktigt bra spel. Körde igenom det för typ tioende gången med en kompis som inte spelat förut. Superkul!

Körde det i couch co-op på Switch med en kompis i helgen också, det kändes som att vara barn pånytt.
(Särskilt om man sätter på VHS-filtret!)


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det var kul och man blev nostalgisk.men tycker att Strret of Rage 4 (som också finns på mobil) är ett bättre spel. Kommer dock absolut att spela TMHT på mobilen. Synd att man inte kan låsa upp Casey Jones direkt.

Medlem

Köpte precis en Retroid Pocket 3+ och tänkte streama bla. detta spel från Steam, vilket jag slipper nu. Mycket trevlig nyhet! 👍🏼 Fungerar väldigt bra på min RP3+.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Netflix levererar faktiskt riktigt bra spel på mobil, utan MTX-tjafs dessutom. Det ska de ha en eloge för!


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Köpte precis en Retroid Pocket 3+ och tänkte streama bla. detta spel från Steam, vilket jag slipper nu. Mycket trevlig nyhet! 👍🏼 Fungerar väldigt bra på min RP3+.

Var köpte du den?
Har beställt en Miyoo mini v2 v3 från fruugo för överpris men tror den har kommit bort då den inte går att spåra.
Vill gärna ha en Retroid Pocket 3+ men vet inte vilken sida man kan lita på och som inte tar överpriser.

Medlem

Gillar verkligen Netflixs spelsatsning. Fokus på kvalitet och använder standardshoppen ingen egen specialapp. Dessutom är alla spelen på svenska vilket är trevligt för de som är mindre bra på engelska.

Medlem
Skrivet av caretaker:

Var köpte du den?
Har beställt en Miyoo mini v2 v3 från fruugo för överpris men tror den har kommit bort då den inte går att spåra.
Vill gärna ha en Retroid Pocket 3+ men vet inte vilken sida man kan lita på och som inte tar överpriser.

Beställde RP3+(16Bit) och tillhörande väska på tillverkarnas sida, här goretroid.com.
Skicka med 4PX som tog ungefär 20 dagar och det inkluderar över jul och nyår.
Miyoo mini är grymt bra men för liten för mina händer och jag får kramp/ont i händerna så jag sålde den.
Har en RP2+ som jag ska sälja nu när jag har en RP3+...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Beställde RP3+(16Bit) och tillhörande väska på tillverkarnas sida, här goretroid.com.
Skicka med 4PX som tog ungefär 20 dagar och det inkluderar över jul och nyår.
Miyoo mini är grymt bra men för liten för mina händer och jag får kramp/ont i händerna så jag sålde den.
Har en RP2+ som jag ska sälja nu när jag har en RP3+...

GR M8 ,Ska kolla in sidan.
Har kollat på olika handholds och dottern råkade se när jag kollade in Miyoo så hon beställde den som en överraskning till min födelsedag😱
Ska inte vara otacksam då det var en fin tanke men Miyoo är inte riktigt vad jag är ute efter🤫🫣
Tänker att man kan väl äga fler 😉

1
Skriv svar