Hur gamla är ni?

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

Grattis på födelsedagen! 🎉

35 år, får typ aldrig visa leg på bolaget. Vet inte om det är skäggets fel eller det uppåtkrypande hårfästets fel.

Tackar!

hehe.. jag får inte heller visa leg på bolaget längre. Sist var nog en tio år sedan, så runt din ålder...
Det är nog skäggets fel.. jag har inget skägg men ser väl ut som Kratos numer.. rynkig o jävlig haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Lvl 36


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Skrivet av SunShine:

Tackar!

hehe.. jag får inte heller visa leg på bolaget längre. Sist var nog en tio år sedan, så runt din ålder...
Det är nog skäggets fel.. jag har inget skägg men ser väl ut som Kratos numer.. rynkig o jävlig haha.

Haha, skrattade till högt på det där faktiskt 😄

Medlem
Medlem

27 och ett halvt!

Medlem

41år och smidig som en kassaskåp 💪


signatur

🐖💨💩

Medlem

29, några månader från 30. Kul ändå att jag fortfarande tycks höra till det yngre skiktet trots att pannan bara blir högre för varje år som går.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

En till 41-åring här!

Medlem

För gammal


signatur

IDKFA

Medlem

28


signatur

Allätare

Medlem

37 men mentalt mindre mogen än min 4-åriga dotter.

Vem ska ta på sig att räkna ut snittålder nu då?

Medlem

35, ser ut som 22-25 enligt thailändare.

Medlem

Ålder i kroppen : 38 (Fyller 39 i Maj)
Mental ålder : 10

Med andra ord, alldeles för gammal.


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

39. Kommer levla upp till sommaren

Medlem
Medlem

31 år och redan gubbtjurig.

Medlem

38

Tillskillnad från många här så känner jag att kunna fixa IronMan med 1 års träning.

Mentalt är jag dock gammal, sur och uttråkad. Gubbe på 70 år.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

48 still going strong
mentalt kanske mer åt 20 .. med 56i ryggen

Medlem

34!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

34, känner mig som 25 och låter som 20

Skribent

Enligt de som svarat i den här tråden är medelåldern på forumet...
*trumvirvel*

36 år!
(avrundat uppåt från 35,67)

för den som vill fortsätta att summera medelåldern så fram till mitt inlägg är det 126st som svarat och totalsumman är 4 495.

Medlem

33 i kropp!
50 i knopp!
14 i humor!

C64
Medlem

Blir 48 har följt FZ sen Passagen o torget nått sånt va det

Medlem
Skrivet av Zidious G:

35, ser ut som 22-25 enligt thailändare.

När jag började min YH så skulle jag fylla 30 ganska snart, någon sa att jag såg ut som 23 och en kille var jävligt förvånad så han sa "shit" för sig själv. Han såg själv ut som att vara närmare min ålder tyckte jag... Det är intressant med hur man antar folks ålder på utseendet. Men jag tror att min längd på 164cm bidrar lite också.

Skrivet av Shadee:

Enligt de som svarat i den här tråden är medelåldern på forumet...
*trumvirvel*

36 år!
(avrundat uppåt från 35,67)

för den som vill fortsätta att summera medelåldern så fram till mitt inlägg är det 126st som svarat och totalsumman är 4 495.

Haha väldigt hög medelålder, jag kommer apropå det ihåg att jag tyckte folk som spelade spel som var över 40 var rätt coola för det kändes ovanligt på den tiden, då pratar jag om zontos 16 år eller så. Jag förstod väl inte heller att internet och spel funnits lika länge som jag levt.

Men det är kanske också för att man hänger där man känner igen sig, ungdomarna använder andra medier.

Skrivet av C64:

Blir 48 har följt FZ sen Passagen o torget nått sånt va det

En äkta stammis med andra ord. Det vore logiskt om det fanns folk som hänger här som också har sina barn här.Eller läser FZ åtminstone.

Medlem

Jag springer till tbanan som när man gick i skolan när ingen ser, för annars är det pinsamt =D Men man hinner med DET tåget, precis som då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag springer till tbanan som när man gick i skolan när ingen ser, för annars är det pinsamt =D Men man hinner med DET tåget, precis som då.

Ibland kan det se ut som att ni i sthlm är hysteriska när ni leker Usain Bolt i tunnelbanan, men jag själv fick göra det i Solna en gång eftersom jag inte ville vänta i 30 minuter eller hur det nu var, någon pappa med barnvagn hann också med tåget tack vare mig förmodligen så han tackade gott för att jag rusade som en idiot från landet.

Avstängd

Snart lvl 39
Känner mig som 15
Frun tycker jag är 65 🤔


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent

Tillräckligt gammal för att säga "Oj!" när jag böjer mig för att plocka upp något från golvet.

Medlem

26, känner mig som en av de yngre här började kolla runt på FZ när jag var 17 tror jag. Gick sista året på gymnasiet när jag fick reda på FZ genom en polare.

Medlem
Skriv svar