Alternativ till Motocross Madness

Medlem
Alternativ till Motocross Madness

Hej,
Efter att ha fått Monster Super Cross på PS4 via PS+ och insåg att det var riktigt tråkigt, så blev jag lite sugen på att spela och visa barnen Motocross Madness. Kan inte hitta dom lagligt och jag letar därför efter alternativ till de gamla Motocross Madness-spelen, finns det något liknande i lite mer modern tappning till PS4, Switch eller PC?

Jag hittade MX vs. ATV Supercross Encore som verkar ha inslag som påminner om de gamla iaf.

Medlem

Kan tipsa om Mx vs Atv All out, finns många mx vs atv det är mer ett acard spel o ingen simulator. Detta tycker jag bäst om efter mx vs atv reflex.


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

@USF-BH: Såg att prisskillnaden till PS4 är minimal, och hittade nedanstående gameplay, verkar vara precis vad jag letar efter.
Hur är kontrollerna i spelet, avancerade eller möjligt att lära en fyra-åring?

Medlem

Komtrollerna kan man ställa allt från mycket känsligt till riktigt segt. Så de går att labba sig fram för vad som passar, de är lätt styrt annars, o med tiden kan man avancera


signatur

Snusar till varje pris!

jbx
Medlem
Skrivet av Gungnir:

Hej,
Efter att ha fått Monster Super Cross på PS4 via PS+ och insåg att det var riktigt tråkigt, så blev jag lite sugen på att spela och visa barnen Motocross Madness. Kan inte hitta dom lagligt och jag letar därför efter alternativ till de gamla Motocross Madness-spelen, finns det något liknande i lite mer modern tappning till PS4, Switch eller PC?

Jag hittade MX vs. ATV Supercross Encore som verkar ha inslag som påminner om de gamla iaf.

Riktigt bra spel på sin tid. Kommer du ihåg vad som hände om du lyckades åka upp för berget som var banans gräns? Skitkul för en 10-11 åring som jag var på den tiden.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

1
Skriv svar