Svensk fan-dubbning av Mario film-trailern

Medlem
Svensk fan-dubbning av Mario film-trailern

Hej!
Blev inspirerad av de olika språken för trailern så gjorde en svensk dubbning. Försökte efterlikna hur karaktärerna låter från spelen

https://youtu.be/nDz7w17WIY0

Medlem

Måste säga att rösterna är långt över förväntan. Hade du sagt att det var officiell dubbning hade jag inte ifrågasatt det ens för en sekund.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent

Haha, asbra ju!

Medlem

Kan bara instämma, det här va riktigt välgjort. Hoppas på hela filmen sen 😉

Medlem

Haha wow, vilka komplimanger. Tack allihopa <3

Gnällkuk

Toppklass!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Chefredaktör

Wow! Snyggt! <3

Medlem
Skrivet av Marcel_E80:

Hej!
Blev inspirerad av de olika språken för trailern så gjorde en svensk dubbning. Försökte efterlikna hur karaktärerna låter från spelen

https://youtu.be/nDz7w17WIY0

Skicka till universal och ta över alltet

Medlem

Skickligt!

Skrivet av Eriand:

Skicka till universal och ta över alltet

Jag vädrar att samtida svenska röstskådespelares jobb hade varit i farozonen om så skulle ske

Medlem
Skrivet av Eriand:

Skicka till universal och ta över alltet

Haha aaw, tack snälla. Jag skickade faktiskt till Universal och de länkade min dubb till voice casters på Mario-filmproduktionen! Tror inte det leder till något men jag är väldigt glad för all fin feedback och tog det så långt jag kunde 😊

Medlem
Skrivet av deifr:

Skickligt!
Jag vädrar att samtida svenska röstskådespelares jobb hade varit i farozonen om så skulle ske

Hahah, vilken komplimang. Tack så himla mycket

Gnällkuk
Skrivet av Marcel_E80:

Haha aaw, tack snälla. Jag skickade faktiskt till Universal och de länkade min dubb till voice casters på Mario-filmproduktionen! Tror inte det leder till något men jag är väldigt glad för all fin feedback och tog det så långt jag kunde 😊

Oj, coolt! Hoppas det blir något av det!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar