Quiz – Vad kan du om... Calle!?

Medlem

Jao du.

Medlem

Missade endast starten som chefredaktör, och det kan man ju se som önsketänkande


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

signatur

Allätare

Medlem

där ser man. Lite kommer man visst ihåg efter alla år

Medlem

7/10 korrekta svar
Hurra! Låt oss fira som Gurra.

Medlem

9/10 känns bra, inte 10/10 men är ju inte någon som gillar att stalka folk heller så det så.

Iaf, hoppas på en riktigt pyntad ( eller ja, det där lilla extra) sista Fragzone Fredag nu i ära av vår allas kära skäggomanspelsgud.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gregerory:

Vafalls inga frågor om nunchucks i Hökis?

Det är preskriberat!


signatur
Medlem

Ajdå.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Låt oss fira som mig!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag kan min Calle.

Medlem

Captain, my captain.

Medlem

Haha, ja det måste jag fira som Gurra!

Skribent

Klart man har koll på chefen!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Frilansare

Puh.

International
Man of Mystery

Aldrig har man väl varit stoltare över ett högt resultat


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Medlem
Medlem

Är det detta som kallas en Tinder matchning?

Medlem

Hjälp!

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Oj, se där. Jag vet tydligen ALLT om Calle!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Medlem

Alltså på frågan om ålder så tänkte jag bara på att avrunda uppåt, och då bör det rätta svaret rimligtvis bli 50 år?

Jag tackar för den här tiden, och du är faktiskt min favorit här på FZ. Så tråkigt att du slutar, men vad händer för dig nu? Spela mer Switch?

Medlem

Lite koll har man ändå. Jag heter oxå Calle vilken kanske gör mig bias, men jag har en soft spot för dig Calle. ALL lycka i framtiden! <3

Medlem
Medlem

Hoppar quizen men Hoppas på en ljus och trevlig framtid och en ohemul hög lön för dig Calle!


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Man har också träffat legenden när man fick äran att spela bad company 2 under fz-flagg på Dice.

Avstängd

Fyfan vad larvigt.

Medlem
Medlem

Min första 10/10. Hur ska jag klara mig utan Calle?

Medlem

<3 Calle

Skriv svar