World War Z: Aftermath lägger till förstapersonsvy och nya banor

Robot
World War Z: Aftermath lägger till förstapersonsvy och nya banor

Nyversionen av zombieslaktaren får även ett nytt närstridssystem och andra nyheter.

#Saber-interactive, #World-war-z-aftermath


Medlem

De där zombiesvärmarna ser rätt fina ut! Har någon läst om de fixat botar när man bara är två eller tre spelare? Som jag förstått det parades man ihop med randoms i originalspelet och det är så trist. Kör hellre med bots, även om de är korkade.

Medlem

Kul! Vet att många inte gillade WWZ, men har haft mycket kul med det i Coop med vänner. Ser nog framemot några nya banor och FPS i det här, än jag ser framemot B4B, som jag tyckte var väldigt obalanserat. Dock var det ju beta

Gnällkuk

Hmm, spelet jag inte gillade som inte gick att refunda heller... nu kanske jag köper dlc ocskså. vad fan...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av pizzathehut:

De där zombiesvärmarna ser rätt fina ut! Har någon läst om de fixat botar när man bara är två eller tre spelare? Som jag förstått det parades man ihop med randoms i originalspelet och det är så trist. Kör hellre med bots, även om de är korkade.

Jag har inte full koll, men jag är hyfsat säker på att man kan starta en privat spelomgång så att andra inte kan ansluta hur som helst, och på så sätt lira två personer + två botar.

Medlem

Kan man uppgradera på nåt sätt, eller är det att köpa hela spelet igen som gäller?

Medlem

Roligt spel. Synd att deras molntjänst suger röv. All XP och uppgraderingar man jobbat ihop gick förlorade när man installerade om datorn efter en uppgradering.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag har inte full koll, men jag är hyfsat säker på att man kan starta en privat spelomgång så att andra inte kan ansluta hur som helst, och på så sätt lira två personer + två botar.

Det stämmer

Medlem

Jävligt bra spel i 10 timmar sen lessnar man. det blir för repetitivt.

Medlem

Inte värt att uppdatera.. Ingen som spelar det tyvärr och tror inte detta kommer hjälpa att locka spelare.

1
Skriv svar