Virtual Reality - VR Spelnyheter, tips, mm.

Medlem

Måste bara rekommendera spelet Ghost of Tabor.
Spelet är släppt för några dagar sedan i Early Access/close beta till PCVR & Quest 2.

Jag har själv spelat en del timmar både i öppna alphan som pågick 1 vecka innan EA releasen och sen även hunnit spela en hel del av Beta versionen.

Spelet är en extraction shooter, det beskrivs av många som ett Escape from Tarkow i VR.
Jag har inte spelat tarkow själv men min uppfattning är att det känns som PubG fast det är ingen BR utan man har en egen bas och där man samlar sin loot och utrustning, som man även kan ta med sig när man far ut på en "raid".
Just nu kan man spela själv eller upp till 3 personer i en squad.

När man är i en raid möter man både AI motståndare och andra spelare som man antingen kan försöka ta ihjäl eller samarbeta med

Det uppstår många situationer i spelet i mötet med AI och andra spelare när man har hittat vapen och utrustning som man gärna vill ha med sig hem och inte förlora. Minsta felsteg och pang man är död och man är tillbaka i hembasen med allt man hade på/med sig borta.
Eller när man lyckas den där sista striden ensam mot kanske 3 andra spelare och skjutglada AI motståndare lyckas överleva och ta sig till en extraction point.

Jag har även när jag kört själv ibland gått in med enbart en pistol och ett extra magasin och försöka överleva och hitta så mycket som möjligt. Riktigt underhållande och att det är i VR gör att det blir en helt annan känsla också. Allt känns mer personligt och nära på nå sätt

Jag tycker det här spelet är riktigt kul redan. Som sagt det är close beta, det finns buggar och wipes kommer att förekomma.
Trots detta kan jag säga att bara på 2 veckor som jag spelat spelet så har mycket gått framåt och utvecklarna verkar jobba ihärdig med spelet, nått dom gjort enda sen start.
Spelet finns som sagt till PCVR och till Quest 2. En native version till Pico 4 ska också släppas och kvartal 3 väntas release på PSVR2.

Några klipp som jag postat tidigare mm.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Igår tipsade jag om Ghost of Tabor och idag tänkte jag tipsa om ett annat spel.
Men jag skrev en recension till The Light Brigade ist


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Provade lite Saints & Sinners 1 på PSVR2 i helgen. Oj vad skarpt det är. Har nog inte sett ett VR-spel så skarpt innan (äger även en Valve Index). PSVR2 imponerar verkligen för sin prisklass.

Medlem
Skrivet av anarfox:

Provade lite Saints & Sinners 1 på PSVR2 i helgen. Oj vad skarpt det är. Har nog inte sett ett VR-spel så skarpt innan (äger även en Valve Index). PSVR2 imponerar verkligen för sin prisklass.

Har också kört del 1 men det är någon bugg som gör att mina vapen försvinner hela tiden, rätt svårt att spela med mejsel och kniv. Håller med om att bilden är riktigt skarp. Hoppas på buggfix snart.

Testade del 2 en snabbis sent ingår kväll och det såg ännu bättre ut, imponerande bra.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Vertigo 2 släpps imorgon och blir lovordat från olika håll.
Spelet släpps till SteamVR endast men utvecklaren som till stora delar består av en person (som bla jobbat åt Valve) har sagt att den är intresserad av att släppa till PSVR2 också.

Jag rekomenderar alla att köra föregångaren Vertigo Remastered då det är en riktig "hidden gem".

Vertigo 2 har dessutom ett Demo på steam man kan prova innan köp om man vill.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tack Molotov för att du håller oss informerade om vad som händer i VR-världen, otroligt uppskattat!

Medlem
Skrivet av Boogie:

Tack Molotov för att du håller oss informerade om vad som händer i VR-världen, otroligt uppskattat!

Det var så lite så 🙂❤


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Spelet släpps till SteamVR endast men utvecklaren som till stora delar består av en person (som bla jobbat åt Valve) har sagt att den är intresserad av att släppa till PSVR2 också.

Det håller vi tummarna för. När jag hade skaffat min Valve Index drog jag mig för att spela spel som bara kom till PSVR då trackingen är så mycket bättre med Steamvr tracking.
Nu med PSVR2 är det nästan det omvända då det är så mycket mindre friktion att komma igång med PSVR2. Bara dra på sig headsetet och köra.

Medlem
Skrivet av anarfox:

Det håller vi tummarna för. När jag hade skaffat min Valve Index drog jag mig för att spela spel som bara kom till PSVR då trackingen är så mycket bättre med Steamvr tracking.
Nu med PSVR2 är det nästan det omvända då det är så mycket mindre friktion att komma igång med PSVR2. Bara dra på sig headsetet och köra.

Ja det kan jag verkligen hålla med.
Placera ut fyrar i rummet var alltid ett hinder för mig därför jag bara kört VR med inside out tracking.
Idag hade jag kunnat köra med fyrar men känns meningslöst då insideout idag är så pass bra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nyheter om att PSVR2 inte går bra.
https://www.resetera.com/threads/bloomberg-sony-psvr2-headset...

Det de borde göra är att:
1. Sälja en patch som möjliggör PCVR. Tror de hade kunnat ta 1000kr betalt och folk hade ändå nappat.

2. Konvertera alla bra PSVR1-spel till PSVR2. Utan Astrobot VR etc. bra PSVR1-spel står sig PSVR2 svalt för förstagångsköparen.

3. Trådlöst batterikit så att man kan utnyttja PS5:s snabba Wifi-6 om man har Wifi-6 router om det nu räcker för att möjliggöra trådlös streaming.

4. Försöka få till en deal med Meta om att sälja RE4VR på PSN. Meta verkar ändå inte bry sig om VR så mycket längre (Carmac hoppade av och multiplayerspel lades ned) så det borde inte vara helt omöjligt.

5. Modstöd för de populäraste VR-spelen på PS. (det där musik light saber-spelet brukar nämnas som i stort behov av modifiering för att få till en bra upplevelse)

Medlem
Skrivet av Famipan:

Nyheter om att PSVR2 inte går bra.
https://www.resetera.com/threads/bloomberg-sony-psvr2-headset...

Det de borde göra är att:
1. Sälja en patch som möjliggör PCVR. Tror de hade kunnat ta 1000kr betalt och folk hade ändå nappat.

2. Konvertera alla bra PSVR1-spel till PSVR2. Utan Astrobot VR etc. bra PSVR1-spel står sig PSVR2 svalt för förstagångsköparen.

3. Trådlöst batterikit så att man kan utnyttja PS5:s snabba Wifi-6 om man har Wifi-6 router om det bu räcker för att möjliggöra trådlös streaming.

4. Försöka få till en deal med Meta om att sälja RE4VR på PSN. Meta verkar ändå inte bry sig om VR så mycket längre (Carmac hoppade av och multiplayerspel lades ned) så det borde inte vara helt omöjligt.

5. Modstöd för de populäraste VR-spelen på PS.

Visst kan det stämma. Men att rapporten kommer från Bloomberg och är signerad Takashi Mochizuki får mig att ta detta med en grävskopa full med salt. Han har inte haft någon direkt bra track record, där allt fler av hans spelrelaterade artiklar har visat sig vara direkt felaktiga eller påhittade. Många som undrar hur han ännu inte har fått sparken. Det var även han som senast spred felaktigheten att Sony hade halverat produktionen av PS VR2-enheten från två miljoner till en, vilket visade sig inte stämma.

https://www.reddit.com/r/PSVR/comments/10q9kx8/bloomberg_repo...


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Famipan:

Nyheter om att PSVR2 inte går bra.
https://www.resetera.com/threads/bloomberg-sony-psvr2-headset...

Det de borde göra är att:
1. Sälja en patch som möjliggör PCVR. Tror de hade kunnat ta 1000kr betalt och folk hade ändå nappat.

2. Konvertera alla bra PSVR1-spel till PSVR2. Utan Astrobot VR etc. bra PSVR1-spel står sig PSVR2 svalt för förstagångsköparen.

3. Trådlöst batterikit så att man kan utnyttja PS5:s snabba Wifi-6 om man har Wifi-6 router om det bu räcker för att möjliggöra trådlös streaming.

4. Försöka få till en deal med Meta om att sälja RE4VR på PSN. Meta verkar ändå inte bry sig om VR så mycket längre (Carmac hoppade av och multiplayerspel lades ned) så det borde inte vara helt omöjligt.

5. Modstöd för de populäraste VR-spelen på PS. (det där musik light saber-spelet brukar nämnas som i stort behov av modifiering för att få till en bra upplevelse)

Källan är från samma svammelbajsare som tidigare.
Det är inga tecken på att PSVR2 går dåligt.
PSVR2 såldes med stort sett 0 marknadsföring (majoriteten utan för vr scenen visste väll inte ens om den)
PSVR2 kan bara köpas online av Sony på dom största marknaderna.

Som svar på dina andra.

1. Ja det håller jag med, hade ökat försäljning

2. Dom flesta bra spel kommer till PSVR2.
PSVR2 har inte ett svalt bibliotek vid release. Det är mer snarlikt bland set bästa release-biblioteket i konsolhistorien med storspel blandat med flera indie spel.

3. Trådlöst är trevligt men hade ökat öriset ännu mer = troligtvis mindre försäljning och gnäll från utomstående "vr är en gimmick" folk.

4. PSVR2 får Re4 Remake till VR.
Sen argumentet att Meta inte satsar på VR. Ja det vet jag inte vart du fått för dig. Vi har en Quest 3 reöease att invänta bla.

5. Modstöd, ja det är det modstöd som tillåts på PS5 som gäller, varför ett tillbehör skulle behandlas annorlunda vet jag inte.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

3. Trådlöst är trevligt men hade ökat öriset ännu mer = troligtvis mindre försäljning och gnäll från utomstående "vr är en gimmick" folk.

4. PSVR2 får Re4 Remake till VR.
Sen argumentet att Meta inte satsar på VR. Ja det vet jag inte vart du fått för dig. Vi har en Quest 3 reöease att invänta bla.

5. Modstöd, ja det är det modstöd som tillåts på PS5 som gäller, varför ett tillbehör skulle behandlas annorlunda vet jag inte.

Vet inte varför du inte litar på Mochizuki menmen.

3. Trådlöst tillbehör, inte inkluderat från början menar jag. Men ha, det hade nog behövts inkluderas. Men om de nu sänker priset så hade de kunnat inkludera det och hamna på samma pris som idag.

4. Som jag sade: Carmac lämnade och kritiserade Meta VRs utveckling och multiplayertjänster lades ned.

Och RE4 VR hade varit såå najs, är inte så intresserad av Remake i VR då det är för grafiskt tungt så de kommer behöva skala ned och då vette tusan. Blir säkert bra men RE4 VR måste jag spela ngn dag hursomhelst

5. Förstod inte ditt svar. Menar du att modstöd kommer? Pavlov får modstöd hörde jag.

Medlem
Skrivet av Famipan:

Vet inte varför du inte litar på Mochizuki menmen.

3. Trådlöst tillbehör, inte inkluderat från början menar jag. Men ha, det hade nog behövts inkluderas. Men om de nu sänker priset så hade de kunnat inkludera det och hamna på samma pris som idag.

4. Som jag sade: Carmac lämnade och kritiserade Meta VRs utveckling och multiplayertjänster lades ned.

Och RE4 VR hade varit såå najs, är inte så intresserad av Remake i VR då det är för grafiskt tungt så de kommer behöva skala ned och då vette tusan. Blir säkert bra men RE4 VR måste jag spela ngn dag hursomhelst

5. Förstod inte ditt svar. Menar du att modstöd kommer? Pavlov får modstöd hörde jag.

För set är samma svammel som tidigare bloomberg artiklar som dementerades av sony.
Fortfarande, varför skulle det "gå dåligt"? Helt felaktig rubriksättning med tanke på omständigheterna.

Jo Carmack kritiserade att det satsades på fel saker och att det var ineffektivt.
Multiplayer tjänster som lades var sånt som är dött endå. Varför det blev en shitstorm om EchoVR är att det är ett spel som har/hade en väldigt dedikerad community och spelet hade även en esport scen. Spelet drar inte in pengar och dom som var med från början på spelet har lämnat för länge sen.
Inget av detta betyder dock att Meta satsar mindre på VR.

Re4 Remake kommer förmodligen se liknande Re village ser inte varför det skulle göra en ointresserad, det är re engine dvs samma motor.

Moddar kommer ja.
Custom musik till Beat saber är bara att glömma dock, det är inget som är supportat på nån plattform. PC och Quest har det pga communityt.
Pavlov kommer få moddar ja, men det kommer vara curated. Räkna inte med call of duty och Halo tex till PSVR2 via Pavlov moddar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Famipan:

Nyheter om att PSVR2 inte går bra.
https://www.resetera.com/threads/bloomberg-sony-psvr2-headset...

Det de borde göra är att:
1. Sälja en patch som möjliggör PCVR. Tror de hade kunnat ta 1000kr betalt och folk hade ändå nappat.

2. Konvertera alla bra PSVR1-spel till PSVR2. Utan Astrobot VR etc. bra PSVR1-spel står sig PSVR2 svalt för förstagångsköparen.

3. Trådlöst batterikit så att man kan utnyttja PS5:s snabba Wifi-6 om man har Wifi-6 router om det bu räcker för att möjliggöra trådlös streaming.

4. Försöka få till en deal med Meta om att sälja RE4VR på PSN. Meta verkar ändå inte bry sig om VR så mycket längre (Carmac hoppade av och multiplayerspel lades ned) så det borde inte vara helt omöjligt.

5. Modstöd för de populäraste VR-spelen på PS. (det där musik light saber-spelet brukar nämnas som i stort behov av modifiering för att få till en bra upplevelse)

Som många skriver så ska man ta artikeln med en stor skopa salt, dem har bland annat skrivit skumma artiklar om Microsoft och Sony innan.

1: Tror inte Sony är så pigga på att inte få pengar för mjukvaran, 30% blir rätt mycket i slutändan och 1000Kr mer räcker nog inte för att kompensera för det. Sedan så behöver de då konkurrera med PCVR vilket kan vara bra nu men om ca 3 år kan de förlora på att inte ha fångat spelare i deras ekosystem.

2: Förmodligen redan på gång, finns redan för många spel nu i början. Det är i stort sätt omöjligt att marknadsföra allt som släpps nu så det skulle inte förvåna mig ifall de väntar och portionerar ut lanseringarna. Står sig över 40 spel svalt för förstagångsköparen så är den extremt kräsen, lite tråkigare för de som redan har PCVR sen innan då det inte är jättemycket nya titlar för dem, även om dem ofta är uppgraderade med grafik och/eller features. Finns dock helt klart systemsellers vilket ofta spelas ner av journalister.

3: Tror inte att det är så många som vill betala ca 2000Kr mer än vad PSVR2 redan kostar bara för att slippa kabeln, trådlöst gör också systemet mer komplext. Såklart något som man vill se om några år, men är problematiskt för plug and play spelare som vill ha en kostnadseffektiv lösning just nu.

4:RE4:Remake för VR är redan på gång, varför skulle dem vilja ha Meta versionen som är baserat på gamla RE4?

5:Hade varit trevligt, men det är väldigt ovanligt med modstöd för konsolspel. Tror att det har att göra med copyright och att man är försiktiga när det kommer till risk för jailbreak. Med nedlåst mjukvara så kan tillexempel Beat saber och deras artister få betalt för att släppa egna låtar istället för att folk går runt detta med moddar.

Jag tycker ändå att det är lite konstigt att VR inte säljer mer än det gör, att kunna gå in i spelvärlden har väl förmodligen varit en dröm för många sedan dem var små? Barriären för att göra det är ju rätt tunn just nu. Tycker dock att bland annat journalister är lite finsmakare. Är det inte AAA upplevelser så ses det som shovelware som det inte är värt att lägga någon tid på. Jag upplever dock tvärt om att det finns hur mycket som helst att spela och att spel som ger enorm emmersion förbises. För mig så är det självklart att man går miste om något om man inte skaffar PSVR2. Quest är väl också ok, men vill ju helt klart att man får uppleva VR med kraftfullare prestanda.

Men förmodligen så växer det stabilt med tiden när fler får prova och kvalitén samt smidigheten utvecklas.
Inom 5 år så tror vi har betydligt bättre headset som är lättare, har bättre WiFi och med linser samt paneler som är riktigt bra.
WiFi 7, pannkakslinser, bättre OLED(eller kanske till och med microLED) ligger nog inte så värst långt bort till ett ok pris. Hoppas bara att dem lyckas få till lite bättre batteritid.
I och med PSVR2 så tycker jag dock att prestandan har nått ett generationshopp för en stor massa, fast 90FPS(eller högre) som standard hade ju varit önskvärt.

Medlem
Skrivet av Famipan:

Vet inte varför du inte litar på Mochizuki menmen.

Har vi inte varit väldigt tydliga med det? 🙂
Han rapporterar konstant felaktigheter och har sedan länge tappat förtroende bland gejmers.

Bara som få exempel så rapporterade han även tidigare att PS5 sålde dåligt, senare att Sony ska ha dragit ned PS5-produktionen med 4 miljoner enheter på grund av dålig försäljning, att Sony på grund av dålig PS5-försäljning istället har ökat produktionen av PS4, att Switch PRO 4K skulle släppas i 2021, och att OLED-modellerna av Switch bara kostade Nintendo $10 mer att tillverka.

Samtliga påståenden har såklart efteråt kraftigt dementerats av berörda företag.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Balunan:

Har vi inte varit väldigt tydliga med det? 🙂
Han rapporterar konstant felaktigheter och har sedan länge tappat förtroende bland gejmers.

Bara som få exempel så rapporterade han även tidigare att PS5 sålde dåligt, senare att Sony ska ha dragit ned PS5-produktionen med 4 miljoner enheter på grund av dålig försäljning, att Sony på grund av dålig PS5-försäljning istället har ökat produktionen av PS4, att Switch PRO 4K skulle släppas i 2021, och att OLED-modellerna av Switch bara kostade Nintendo $10 mer att tillverka.

Samtliga påståenden har såklart efteråt kraftigt dementerats av berörda företag.

Ok, tack allihopa för bra argument!

Själv vill jag spela RE4VR just för att det verkar roligt och annorlunda. Men det är inte ett modernt AAA.
Aja, jag får väl skaffa en beg. Quest 2 eller 3 framöver. Som jag förstått det så har Q2 inbyggt batteri och man behöver en modern router och en gaming pc med RTX 2070, 3060TI eller 3070 så kan man köra Alyx trådlöst och såklart RE4VR.
Jag vill kunna slänga mig på golvet och trådlöst kunna åma mig igenom halva Alyx för att kunna köra ryggträning samtidigt

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja det kan jag verkligen hålla med.
Placera ut fyrar i rummet var alltid ett hinder för mig därför jag bara kört VR med inside out tracking.
Idag hade jag kunnat köra med fyrar men känns meningslöst då insideout idag är så pass bra

Nu är mina fyrar på plats så det är inget problem längre. Men även själva startsträckan när man väl ska spela är längre på PC. Och att man måste hålla på och konfa inställningar för att få bra flyt när man ska spela ett nytt spel gör att jag hellre testar nya VR-spel på PS5:an.

Medlem

Nackdelen med att inte kunna ställa in saker är att man ofta tvingas lira med stutter på konsol. Känns dock som de blivit bättre performance lägena brukar va acceptabla iaf medan kvalitetslägena är lika usla som tidigare konsol generationers bildflyt på playstation konsolerna.

Går det ställs in upp eller undersampling för ps vr 2?

Medlem
Skrivet av Shodan:

Nackdelen med att inte kunna ställa in saker är att man ofta tvingas lira med stutter på konsol. Känns dock som de blivit bättre performance lägena brukar va acceptabla iaf medan kvalitetslägena är lika usla som tidigare konsol generationers bildflyt på playstation konsolerna.

Går det ställs in upp eller undersampling för ps vr 2?

PSVR2 renderas i 3 olika lägen.
Lägena är 60 med sk reprojection till 120hz
90 Native eller 120 Native.

Det finns som hade 60 med reprojection men senare uppdaterata till 90 Native


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nej PSVR2 renderas i 3 olika lägen.
Vilket väljer utvecklarna. Finns inget spel (ännu) där man som användare kan välja.
Lägena är 60 med sk reprojection till 120hz
90 Native eller 120 Native.

Det finns som hade 60 med reprojection men senare uppdaterata till 90 Native

Song in the Smoke har ett 90 Hz quality-läge och ett 120 Hz performance-läge som man kan växla mellan i menyerna.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Balunan:

Song in the Smoke har ett 90 Hz quality-läge och ett 120 Hz performance-läge som man kan växla mellan i menyerna.

Det var inte dåligt 120hz native. Hade ingen aning om det spelet hade sån inställning👍👍👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det var inte dåligt 120hz native. Hade ingen aning om det spelet hade sån inställning👍👍👍

Det är säkert reprojection i 120 Hz-läget, jag är inte säker. Men i Quality så är det 90 Hz native utan det iaf. Jag tänkte mer på att det har lägen som man kan växla mellan.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Har ni några tips på spel som vänner som aldrig har testat vr förut kan köra. Jag tänker spel med låg inlärningströskel så att de kan lära sig spelet snabbt om de bara ska testa 10 minuter.

Är Switchback ett bra testapå-spel?

Jag har psvr2.

Skribent
Skrivet av Leinad:

Har ni några tips på spel som vänner som aldrig har testat vr förut kan köra. Jag tänker spel med låg inlärningströskel så att de kan lära sig spelet snabbt om de bara ska testa 10 minuter.

Är Switchback ett bra testapå-spel?

Jag har psvr2.

Jag skulle säga Beatsaber. Det var spelet jag körde för att visa upp VR för oinvigda på PSVR.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag skulle säga Beatsaber. Det var spelet jag körde för att visa upp VR för oinvigda på PSVR.

Tack för tipset. Det har jag inte spelat själv än, men det finns väl inte till psvr2? Än iallafall?

Skribent
Skrivet av Leinad:

Tack för tipset. Det har jag inte spelat själv än, men det finns väl inte till psvr2? Än iallafall?

Hmm...det kanske det inte gör? Jag antog som det...

Edit: Pistlo Whip VR finns i alla fall, det är liknande. Sen såg jag att Vaccation Simulator finns också. Job simulator var uppskattat på PSVR i alla fall.

Regel är i alla fall att försöka hitta något som är rätt stillastående för just åksjukan etc.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Leinad:

Har ni några tips på spel som vänner som aldrig har testat vr förut kan köra. Jag tänker spel med låg inlärningströskel så att de kan lära sig spelet snabbt om de bara ska testa 10 minuter.

Är Switchback ett bra testapå-spel?

Jag har psvr2.

Tetris effect. Inte ett rent vr-spel men att spela det i vr förhöjer upplevelsen rejält imo. Och väldigt snält för magen om man är ny till VR.

Puzzling places är också nybörjarvänligt. Finns demo på PS-store.

Medlem
Skrivet av Leinad:

Har ni några tips på spel som vänner som aldrig har testat vr förut kan köra. Jag tänker spel med låg inlärningströskel så att de kan lära sig spelet snabbt om de bara ska testa 10 minuter.

Är Switchback ett bra testapå-spel?

Jag har psvr2.

Gran Turismo 7 har fått alla att tappa hakan hemma hos mig. Räcker egentligen att man kan gasa, bromsa och styra för att kunna testa det. Ingen har blivit åksjuk!

Tentacular är lätt att sätta sig in i, och kan nog framkalla en hel del skratt.

Switchback är en teknisk besvikelse, men passar nog perfekt för ändamålet.

Horizon: Call of The Mountain är också en bra showcase.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av Leinad:

Tack för tipset. Det har jag inte spelat själv än, men det finns väl inte till psvr2? Än iallafall?

Vill ni köra rythmspel så är synth riders, ragnarock bra när beat saber saknas


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skriv svar