I väntan på tLoU 2 - Upplev ettan med Troy Baker, Nolan North och övriga röstskådisar...

Medlem
I väntan på tLoU 2 - Upplev ettan med Troy Baker, Nolan North och övriga röstskådisar...

Väntan på The Last of Us 2 kan kännas lång för oss med svampvirusabstinens. Igår snubblade jag emellertid över något som lindrade min abstinens. En playthrough av det första spelet genomförd av Troy Baker (Joel) och Noel North (som inte bara är Nathan Drake, utan dessutom David i tLoU (ny info för mig! att Nathan är ett sådant creep!)). Inte nog med det får de dessutom besök av spelets övriga skådespelare under spelets gång. I den första episoden får vi t.ex. sällskap av Hana Hayes (Sarah).

Riktigt trevligt att titta på, tycker jag! Särskilt den första episoden där dynamiken mellan Troy och Hana var underbar att se. Superkul att höra om hur de satt på lådor när de spelare in en scen, och hur de improviserade fram en replik i en annan.

Återfinnes här:
https://www.youtube.com/watch?v=BjsINAKreB0&list=PLeAoBVaD6ao...

(Varning: Nolan North håller i kontrollen i den första episoden. Det leder till viss åksjuka. Troy spelar i övriga episoder och då är det lättare att hänga med.)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Frilansare

Det här ska jag kolla på. Tänkte först att jag skulle spela om det, men inser att det inte kommer bli gjort. Tack för tips!

1
Skriv svar