Team Fortress 2 uppdaterat
Skulle de inte lägga uppdateringarna på is och satsa på L4D ist?
Trevligt att de bröt det löftet iaf
Dom har ju släppt L4D så dom är väll klara med det. Sen kommer det säkert uppdateringar och sånt men det krävs ju inte lika mycket folk till det som att lägga till nya vapen och filmer. Trodde dock inte att dom skulle släppa det innan nyår.
Eller inte?
Ja skulle velat se någon form av "anti headshot hjälm" för heavys så att man är mindre utsatt för snipers, jag älskade heavys i början men numera blir man dödad på 2 sekunder så fort man går fram, av dom där j*vla snipers'arna. En hjälm eller ansiktsmask tjosan nånting som skyddar mot direkta träffar mot dennes brede skalle. Det är något jag skulle vilja se.
Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2
Ja skulle velat se någon form av "anti headshot hjälm" för heavys så att man är mindre utsatt för snipers, jag älskade heavys i början men numera blir man dödad på 2 sekunder så fort man går fram, av dom där j*vla snipers'arna. En hjälm eller ansiktsmask tjosan nånting som skyddar mot direkta träffar mot dennes brede skalle. Det är något jag skulle vilja se.
Tja, nu är det ju faktiskt så att TF2 (och gamla TF) är utformat så att varje klass har en "anti-klass" som är bra på att kontra dem. Heavys svaghet är snipers. Spelet skulle bli obalanserat om Heavys inte gått att kontra med snipers.
Tja, nu är det ju faktiskt så att TF2 (och gamla TF) är utformat så att varje klass har en "anti-klass" som är bra på att kontra dem. Heavys svaghet är snipers. Spelet skulle bli obalanserat om Heavys inte gått att kontra med snipers.
Precis. Och snipers ogillar spies =p
Måste säga att jag ogillar uppgraderbara dispensers och teleports. Det magnifika med TF2 är dess oerhört simpla och väldesignade gameplay. Sentryn var den sak som uppgraderades... de här nya tilläggen känns lite dithafsade.
Att ha en dispenser som ger mer liv och mindre ammo (kanske även kortare deploy-tid) skulle vara intressant som en unlock. Att den byter roll lite till en statisk medic light istället för metall-kiosk för engineerns sentries.