FZ Play magi-krigar i Immortals of Aveum

Robot
FZ Play magi-krigar i Immortals of Aveum
Moderator

Lite teknikstrul, men frukta ej. Vi går live nu!

Medlem

Gött att streams rullar på igen! Min sommar har varit inkomplett.


signatur

It´s a me

Medlem

Spännande spel faktiskt, ser kul ut!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

En ensemble av skådespelare som tagen ur en dramaserie för ungdomar på TV. Jag förstår inte hur en spelutvecklare med flit gör sitt spel avtändande för så många gamers.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

En ensemble av skådespelare som tagen ur en dramaserie för ungdomar på TV. Jag förstår inte hur en spelutvecklare med flit gör sitt spel avtändande för så många gamers.

De kanske riktar sig huvudsakligen till just ungdomar? Alla gamers är ju inte griniga gamla gubbjävlar som många av oss här på FZ är

Medlem
Skrivet av Kyraal:

De kanske riktar sig huvudsakligen till just ungdomar? Alla gamers är ju inte griniga gamla gubbjävlar som många av oss här på FZ är

Aj, det där sved. 😚🫣


signatur

Memento Mori

Medlem

Nu är han här, Lancelot Visual Bear
Han föddes iaf efter streamen.

Moderator
Skrivet av Cerb:

Nu är han här, Lancelot Visual Bear
Han föddes iaf efter streamen.

<Uppladdad bildlänk>

Stort grattis!!!! Vad underbart! <3

Moderator

Jag tycker ändå att spelet hade något. Främst är det en spännande värld. Storyn skulle kunna slipas, men skön känsla i magier och striderna!

Medlem
Skrivet av Cerb:

Nu är han här, Lancelot Visual Bear
Han föddes iaf efter streamen.

<Uppladdad bildlänk>

Grattis ♥️


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Jag tycker ändå att spelet hade något. Främst är det en spännande värld. Storyn skulle kunna slipas, men skön känsla i magier och striderna!

Håller med, cool/vacker värld och underhållande att bevittna, men för mycket aktion och lite för lite story/utforskande för min smak.

1
Skriv svar