22.00 – här ser du Playstation-showen!

Robot
22.00 – här ser du Playstation-showen!

Häng med när spelsommaren 2023 rivstartar.

#playstation, #playstation-5, #playstation-vr2, #sony


Medlem

Jag är så fruktansvärt peppad!

Tänk om GTA VI & Days Gone 2 avtäcks!!
Då vet jag inte vad jag gör lol


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Min pepp behöver peppas men jag hoppas att jag blir glatt överraskad! 😀

Medlem

wipEout tack!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Fragtjuv

Kan man se den tillsammans med FZ?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Så lite VR som möjligt så blir jag nöjd Vill inte att deras vr titlar ska få ännu mera fokus än dom fått innan. Vill hellre se vad för annat dom har i pipelinen, dags för lite intressanta titlar nu Sony

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Så lite VR som möjligt så blir jag nöjd

Raka motsatsen till vad jag själv känner 😀

Medlem

Super duper mega hyped för nya Metal Gear som 100% visas då... För det har inte vart ett rykte i över typ 10 år. xD
Skulle vara super kul om det visas dock. Men gillar de flesta sony spel, så borde vara kul hur som helst.

Medlem

Försöker att inte ha för mycket spekulationer om ännu ej annonserade spel - Ser fram emot att bli blown away!

Däremot ser jag fram emot/förväntar mig att få ta del av mer från tidigare annonserade spel såsom Insomniacs Wolverine och FF7: Rebirth

Medlem

Håller förväntningarna under kontroll då man blivit bränd så många gånger..Bitter? Ja lite grann

Redaktör
Skrivet av Joe Swallows:

Kan man se den tillsammans med FZ?

EDIT: jag åt visst förvirringspasta till middag och skrev konstiga saker efter det. Rätt svar är att nej, vi kör inte från studion i kväll, utan kör Sonys YT-stream i den här nyheten. Sorry för förvirring. :/
Vi sänder streamen på vår YT, så man kan livechatta med andra.Men vi kör inte från studion ikväll.


signatur
Medlem

Bloodbourne 60 fps 4k till ps5 så kan jag somna gött sen.

Gen
Medlem
Skrivet av Krabban77:

Bloodbourne 60 fps 4k till ps5 så kan jag somna gött sen.

Blir riktigt lycklig om vi får en Bloodborne remake i klass med Demon's Souls.

Fragtjuv
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi sänder streamen på vår YT, så man kan livechatta med andra. Men vi kör inte från studion ikväll.

Härligt att ändå ha chatten!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi sänder streamen på vår YT, så man kan livechatta med andra. Men vi kör inte från studion ikväll.

Fullt förståerligt. Det är nog ingen jätteidé med studiositt. Det är mitt i veckan så 90% av forummedlemmarna ligger väl redan till sängs?

Jag vet inte om jag orkar va vaken efter 23 idag. Jag inväntar nog hellre FragZone Fredag istället.

Det enda jag är lite småintresserad av är ju Rise of Ronin ifrån Team Ninja. Då jag älskar Nioh-spelen.

Kommer det något spelevent som kör lite mer humana tider än mitt på natten?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Redaktör
Skrivet av Hanzo:

Fullt förståerligt. Det är nog ingen jätteidé med studiositt. Det är mitt i veckan så 90% av forummedlemmarna ligger väl redan till sängs?

Jag inväntar FragZone Fredag istället.

Kommer det något spelevent som kör lite mer humana tider än mitt på natten?

Studio hade varit kul förstås, men nåt på himlen stod fel denna gång. Men vi kör studio på Summer Game Fest och Xbox/Starfield som det ser ut nu.


signatur
Skribent

Jag tror på:

Nytt Ratchet and Clank. Under PS3-eran när Ratchet var kung så kom ett spel vartannat år och det var två år sedan senaste Ratchet and Clank kom och dessutom blev det rätt hyllat

Lite mer info gällande Wolverine - kanske första gameplay?

Spiderman 2 säger sig självt att det är med.

Nya FF VII

Säkert mer från FF XVI

Mer info om Death Stranding 2?

Samt att jag hoppas på något helt oväntat som triggar villhöver-nerven

Redaktör
Skrivet av Hanzo:

Fullt förståerligt. Det är nog ingen jätteidé med studiositt. Det är mitt i veckan så 90% av forummedlemmarna ligger väl redan till sängs?

Jag vet inte om jag orkar va vaken efter 23 idag. Jag inväntar nog hellre FragZone Fredag istället.

Det enda jag är lite småintresserad av är ju Rise of Ronin ifrån Team Ninja. Då jag älskar Nioh-spelen.

Kommer det något spelevent som kör lite mer humana tider än mitt på natten?

Jag skrev fel - vi visar Sonys Youtube-stream i kväll, inget annat. Sorry för förvirringen.

Men Summer Game Fest och Xbox/Starfield blir det studiosänding från. Ryktas om Studio A, rentav.


signatur
Medlem

Bloodborne känns så givet. Starkt skeptisk till en uppföljare, storyn känna fullbordad i originalet. Men en rejäl remake hade varit fantastiskt och det vet Sony.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag skrev fel - vi visar Sonys Youtube-stream i kväll, inget annat. Sorry för förvirringen.

Men Summer Game Fest och Xbox/Starfield blir det studiosänding från. Ryktas om Studio A, rentav.

Härligt!

Nu vakna jag till och såg att det står 22 på nyheten dessutom. Blir nog en titt iaf!

Death Stranding 2 kan bli kuk stt se. Kojima brukar ju bjuda på märkliga onroliga trailers!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Shadee:

Jag tror på:

Nytt Ratchet and Clank. Under PS3-eran när Ratchet var kung så kom ett spel vartannat år och det var två år sedan senaste Ratchet and Clank kom och dessutom blev det rätt hyllat

Lite mer info gällande Wolverine - kanske första gameplay?

Spiderman 2 säger sig självt att det är med.

Nya FF VII

Säkert mer från FF XVI

Mer info om Death Stranding 2?

Samt att jag hoppas på något helt oväntat som triggar villhöver-nerven

Nu hoppas jag ju att jag har fel för jag vill verkligen ha ett nytt Ratchet and Clank men med tanke på att de typ bara är Ubisoft som släpper vartannat år nu för tiden och alla andra tar typ 4 år på sig så är jag ytterst tveksam till ett nytt Ratchet visas upp ikväll.

Skribent
Skrivet av Deekar:

Nu hoppas jag ju att jag har fel för jag vill verkligen ha ett nytt Ratchet and Clank men med tanke på att de typ bara är Ubisoft som släpper vartannat år nu för tiden och alla andra tar typ 4 år på sig så är jag ytterst tveksam till ett nytt Ratchet visas upp ikväll.

Så är det. Fast en utannonsering vore fint i alla fall. Släppdatum till jul Håller tummarna för det i alla fall!

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Death Stranding 2 kan bli kuk stt se.

Hmmmmm???

Medlem

Phantom Blade 0 ser ju lovande ut!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent

Talos Principle 2!

Älskade verkligen ettan.

Medlem
Skrivet av Thane:

Hmmmmm???

Fast det kan bli kuk att se också!
Det är ju Kojima.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

22 minuter och bara trash. Hoppas det vänder.

Medlem

Blir definitivt ett köp av the plucky squire till grabben

Medlem

Bort med indiespelen nurå!😂


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Där kom den, Snake Eater! Coolt!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

123
Skriv svar