Träffas och käka?

Medlem
Träffas och käka?

Man i 30 års åldern från Dalarna här som gillar retrospel.

Jag söker nya vänner här som också gillar retrospel. Någon som vill träffas och käka någon kväll och spela retrospel? Jag lirar främst Supernintendo och Nintendo 64.

Megadelux

Strax utanför Falun reporting in. Dock inte mycket retrointresse, Växte upp med NES och SNES men.. Ja. Varför inte.

Medlem

Visst mötas, bli drogad, dragen till en smutsig lägenhet och få njurarna stulna.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv
Skrivet av ohem:

Visst mötas, bli drogad, dragen till en smutsig lägenhet och få njurarna stulna.

Har du något bättre planerat eller vad är problemet?

Medlem
Skrivet av ohem:

Visst mötas, bli drogad, dragen till en smutsig lägenhet och få njurarna stulna.

Brukar normalt sett behöva betala dyrt för en sån kväll.

Medlem

Bor "i" Falun och gillar Super Nintendo och mat så låter trevligt. Kan vara lite blyg och socialt awkward tills jag lärt känna människor, sen går det knappt att få tyst på mig. Så ni är förvarnade alltså.

Medlem

Om ni flyttar till Stockholm så kan vi hänga Annars kan jag hålla koll på denna tråd om jag är ute på kundbesök och gör övernattning i dalarna för häng och snacka SuperNintendo contra MegaDrive

Medlem

Som ovan skrev bosätter du dig i Stockholm så kan vi med ses och jag träffar gärna fler personer med intresse för retro spel och/eller modena.

Medlem

Vaccinpass eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av ohem:

Visst mötas, bli drogad, dragen till en smutsig lägenhet och få njurarna stulna.

Det lät inget vidare faktiskt. 😅

Medlem

Mysigt att det finns folk som vill umgås i corona-tider

Medlem
Skrivet av Mahakali-85:

Det lät inget vidare faktiskt. 😅

Nä, försvinner njurarna vill man ha bra betalt...... minst en cola och pizza i alla fall och ett coolt Kalle anka plåster som täcker köttsåret. 😉

Medlem
Skrivet av Mahakali-85:

Det lät inget vidare faktiskt. 😅

För vissa är det rena lyxen...


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Hade det varit närmare kusten så kanske 😃

Medlem

Personen som gjorde inlägget har inte skrivit något mer.

1 tråd, ett inlägg. Ta det som ni vill.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Personen som gjorde inlägget har inte skrivit något mer.

1 tråd, ett inlägg. Ta det som ni vill.

Han hittade någon med bra njurar redan då...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Han hittade någon med bra njurar redan då...

Gick snabbt. R.I.P

Medlem

Men det är väl bara att organisera och träffa folk lokalt, ingen kräver att ni ska åka från Smygehuk till Pajala. Kan vara intresserad om någon kör något i Stockholm, för mig är avgörande faktorn är om det är god mat...

Medlem

Gillar att tråden spårade från "Träffas och käka?" till typ "Träffas och käka upp dig?"


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Kunde inte motstå frestelsen att leta upp den här.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Japp tråden spårade ur men i ett försök att styra upp den igen så kan jag nämna igen att jag träffar jag gärna andra gamers som vill umgås, käka, spela biljard eller liknande. Pandemi pågår men så länge kan man bli umgås på PSN Xbox live eller allt vad det nu heter så får man ses sen när pandemin lugnat ner sig.
Gott nytt år så länge alla FZ are

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Har du något bättre planerat eller vad är problemet?

hahaha


signatur

Allätare

Medlem

nån på bästkusten. som vill ses o ta en pizza eller nått hör gärna av er. har inga vänner


signatur

Allätare

Medlem

Seriöst, vem fan åker hem till någon bara sådär utan att känna personen? Träffas gör man på neutral mark, typ restaurang.

Medlem

Bor förvisso i Göteborg men är gärna på om det är fler som vill ses här.

Medlem
Skrivet av gonzo247:

nån på bästkusten. som vill ses o ta en pizza eller nått hör gärna av er. har inga vänner

Signatur "Allätare" wtf

Medlem
Skrivet av Sarkofag:

Signatur "Allätare" wtf

Än värre när han skrev "eller nått", undrar vad det är för "mat".


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Obehaglig tråd. Känner att den kommer finnas med under ett kalla fakta-avsnitt inom en snar framtid. Tv-spelskannibalen.

Medlem
Skrivet av Tobis:

Obehaglig tråd. Känner att den kommer finnas med under ett kalla fakta-avsnitt inom en snar framtid. Tv-spelskannibalen.

Haha, jag tror att trådskaparen menar väl. Men det känns verkligen lite shady när kontot är så pass nytt och det är första posten "Skulle träffas för att spela gamla spel - Sänktes till botten av en sjö med en gammal tjock-TV"


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

12
Skriv svar