Ant Simulator läggs ner efter att investeringarna gått till strippor och sprit

Skrivet av Paddington:
Skrivet av Mastermind530974:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Mastermind530974:

Sen vore det också ganska trevligt om du också hållde en vänlig ton. Vi är alla vänner här :^)

Lägger du dryga kommentarer som "bra där man high five" samt lägger ord i munnen på mig får du räkna med att man inte svarar med solsken.

Var inte menat att låta oförskämt. Beklagar om du tog illa upp. Iaf vill bara ha svar på frågan om vad du menar exakt med dessa otjänster och negativa konsekvenser av att ha kostym om alla andra klär sig mer vanligt. Är bara nyfiken.

Klädsel i sitt sammanhang signalerar hur man tänker och hur man vill uppfattas. Dessa snubbar vill känna sig som heta klippare att döma av klädsel. Det vill många, men en hel del avstår stilen tills det blivit på riktigt för annars framstår man mest som ett skämt. De här avstod inte, och det i sig är talande. Att de köpt strippor och sprit för pengarna ligger helt i linje med hur de klär sig. Jag vet inte hur man ska förklara det tydligare för dig, sisyr försökte ju. Är du kanske i åldern då man ifrågasätter vuxnas uppfattning och värderingar? Annars ter det sig märkligt att du inte förstår sådana här saker.

Först av allt borde du sett att jag inte fick svar på vad dessa otjänster var. Ska jag va helt ärlig vet jag inte hur jag kan ställa frågan tydligare för dig :/ Men jag ber om ursäkt att du inte förstod.

Ändå gav du till viss del svar med "för annars framstår man mest som ett skämt." så du får en klapp på axeln. Lite halv segt att fortsätta skriva här i denna gamla tråd så vill du fortsätta så skicka ett PM.

123
Skriv svar