Syndicate-nystarten bekräftad

Robot
Syndicate-nystarten bekräftad

En cybernetisk actionpangare med kooperativ funktionalitet i svenskt Starbreeze-regi är vad du har att vänta. Se miniatyrbilder på liret redan nu.

#ea, #starbreeze-studios, #crysis-2


Medlem
Syndicate-nystarten bekräftad

Go fuck yourself, EA.

Medlem

Får se, vet inte vad jag tycker om att det är FPS.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Go fuck yourself, EA.

Har vi sänkt medelåldern här? Även om jag håller med så...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Suck... EA Games, fuck up everything!

Medlem

Kommer inte att kännas Syndicate..

FPS? Håller med Pirazy, go fuck yourself, EA!

Medlem

först tänkte jag Osch! syndicate! men får väl sänka mina förväntningar lite :E


signatur
Medlem

Om de så gärna ville göra ett FPS hade de väl kunnat göra ett nytt IP, eller kallat det för ett sidospår eller nåt. Detta kommer ju göra massor av syndicate fans förbannade.

Eller anser EA helt enkelt att all publicitet är bra publicitet, och att FPS genren helt enkelt säljer bättre?

Medlem

Syndicate var asbra! Men FPS??? Nääääääää, det blir ju inte Syndicate då


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Oh, crap. Nu kommer alla Syndicate fans att bli galna plus att storyn skriva av samme man som skrev Crysis 2, inte bra de här...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Bara man kan spränga sönder alla byggnader som förr så blir jag nöjd.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

nämen inte en shooter till..:( detta kommer inte kännas syndicate..=/ synd, jag som gillar Syndicate, Syndicate Plus och Syndicate Wars..=)

Medlem

Våldtäkten av klassikerna fortsätter.

Medlem

Min favoritgenre är FPSer, men detta känns fel.
Först X-Com och nu detta. Jag har inte någon erfarenhet av någon av spelserierna, men fans lär inte vara glada.

Inaktiv

Trevligt att det tillslut officiellt presenterats (eller snudd på åtminstånde). FPS borde fungera rätt bra ändå med tanke på de tidigare titlarna. Återstår ju såklart att se hur pass bra utvecklarna får till det. Bethesda lyckades ju att få Fallout 3 och NV relativt hyffsade trots allt.

GoG-lansering av de tidigare Syndicate-titlarna vore fint. Ångrar fortfarande att jag sålde mitt boxade Syndicate Wars-exemplar på tradera för något år sedan.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Varför FPS?????????


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Våldtäkten av klassikerna fortsätter.

point angrily at this comment...
tror aldrig att ea klara av att göra spelet tillräckligt politiskt inkorrekt.....mass mord av civila var inget ovanligt på den tiden, av spelaren....
jag är en gammal stofil men blir gärna bevisad att jag har fel...

Medlem

Herregud var barnsliga många av er är, vill ni ha en ren remake med trist isometrisk perspektiv så är väl chansen större att ni får det om Starbreeze variant bli riktigt bra, vilket det ser ut att kunna bli.
Man undrar lite om nivån här dock, har man lirat syndicate så är man antagligen minst över 25 det märks sannerligen inte, rätt omogna inlägg.
Antagligen bara ett dåligt sätt att skryta om att man minsann lirat det "riktiga" syndicate för 15 år sen, ohhh får jag vara med i er klubb?

Medlem

Usch så brutalt besviken man blev nu när det är bekräftat det man har befarat. Synd på ett sånt underbart spel som hade kunnat bli hur bra som helst med dagens teknik om man gett fan i att göra ett FPS pangar spel av det.

Medlem

Tror det blir grymt. Lite öl och tre polare i skajpen en fredag kväll. Grymt roligt!

Inaktiv
Skrivet av nachoman:

Herregud var barnsliga många av er är, vill ni ha en ren remake med trist isometrisk perspektiv så är väl chansen större att ni får det om Starbreeze variant bli riktigt bra, vilket det ser ut att kunna bli.
Man undrar lite om nivån här dock, har man lirat syndicate så är man antagligen minst över 25 det märks sannerligen inte, rätt omogna inlägg.
Antagligen bara ett dåligt sätt att skryta om att man minsann lirat det "riktiga" syndicate för 15 år sen, ohhh får jag vara med i er klubb?

Det är som vanligt, det ska gnällas för gnällandets skull. Och nej, frågan är ju hur många som klagar, såväl i detta forum som i alla andra, som faktiskt spelat föregångarna.

Nej, tänk om alla dessa personer, förustatt att de har så stor koll på hur spel skulle göras, satsade på spelbranschen. Sverige är ju redan rätt starkt på detta område men med alla dessa andra borde vi nog kunna bli större ändå.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

sjukt besviken, var detta jag fruktade... blir inge fps:ande för min del, hade varit mycket mera intressant med en topdown


signatur

1# FZ Troll

Inaktiv

vafan. är inget heligt längre.

ännu ett jävla spel i serien av baktagna klassiker som bara har namnet gemensamt med originalet.

Raped.

Medlem

Hoppas det blir kul, det lilla jag minns av originalet var ju att det var sjukt svårt.

Medlem

Mja, mja. Tror nog att EA vill segla lite på Square Enix lycka med Deus Ex.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av nachoman:

Herregud var barnsliga många av er är, vill ni ha en ren remake med trist isometrisk perspektiv så är väl chansen större att ni får det om Starbreeze variant bli riktigt bra, vilket det ser ut att kunna bli.
Man undrar lite om nivån här dock, har man lirat syndicate så är man antagligen minst över 25 det märks sannerligen inte, rätt omogna inlägg.
Antagligen bara ett dåligt sätt att skryta om att man minsann lirat det "riktiga" syndicate för 15 år sen, ohhh får jag vara med i er klubb?

Trist? Extremt subjektivt. Det är ungefär som om jag skulle gå och säga att de borde göra om Starcraft till en förstapersonspangare bara för att jag tycker att rts med isometriskt perspektiv är trista.

Det är väl klart som fan att folk blir besvikna när man vill ha ett nytt Syndicate och får ett fps med samma namn istället, särskilt med tanke på hur nedlusat spelmarknaden redan är med olika sorters fps. Att sedan på typiskt svenskt vis acceptera det hela och hoppas på att om man väntar ännu längre så kaaanske de gör ett riktigt Syndicate sen när/om förstapersonspangaren sålde bra är väldigt naivt. Med tanke på hur spelmarknaden ser ut idag är det desto större risk att de tänker "Åh det sålde ju bra, då gör vi en uppföljare i samma stil", eller om det inte säljer bra så tänker de "Nä, det fanns visst inget vidare intresse för Syndicate som varumärke", vilket det gör, men det är knappast bara namnet Syndicate som vi är fästa vid.

Nej, detta följer den typiska mallen att försöka sälja ett spel som bara är en skugga av sitt forna jag genom att utnyttja det redan etablerade namnet och folks nostalgikänslor, och vill du börja kalla folk och deras inlägg för barnsliga och omogna så får du nog inrätta ditt lilla glashus med armeringsjärn först för ditt eget ger inte något vidare vuxet intryck heller.

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av nachoman:

Herregud var barnsliga många av er är, vill ni ha en ren remake med trist isometrisk perspektiv så är väl chansen större att ni får det om Starbreeze variant bli riktigt bra, vilket det ser ut att kunna bli.
Man undrar lite om nivån här dock, har man lirat syndicate så är man antagligen minst över 25 det märks sannerligen inte, rätt omogna inlägg.
Antagligen bara ett dåligt sätt att skryta om att man minsann lirat det "riktiga" syndicate för 15 år sen, ohhh får jag vara med i er klubb?

Trist? Extremt subjektivt. Det är ungefär som om jag skulle gå och säga att de borde göra om Starcraft till en förstapersonspangare bara för att jag tycker att rts med isometriskt perspektiv är trista.

Det är väl klart som fan att folk blir besvikna när man vill ha ett nytt Syndicate och får ett fps med samma namn istället, särskilt med tanke på hur nedlusat spelmarknaden redan är med olika sorters fps. Att sedan på typiskt svenskt vis acceptera det hela och hoppas på att om man väntar ännu längre så kaaanske de gör ett riktigt Syndicate sen när/om förstapersonspangaren sålde bra är väldigt naivt. Med tanke på hur spelmarknaden ser ut idag är det desto större risk att de tänker "Åh det sålde ju bra, då gör vi en uppföljarei samma stil", eller om det inte säljer bra så tänker de "Nä, det fanns visst inget vidare intresse för Syndicate som varumärke", vilket det gör, men det är knappast bara namnet Syndicate som vi är fästa vid.

Nej, detta följer den typiska mallen att försöka sälja ett spel som bara är en skugga av sitt forna jag genom att utnyttja det redan etablerade namnet och folks nostalgikänslor, och vill du börja kalla folk och deras inlägg för barnsliga och omogna så får du nog inrätta ditt lilla glashus med armeringsjärn först för ditt eget ger inte något vidare vuxet intryck heller.

*Ger Darkseed en medalj för detta inlägg*

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av nachoman:

Herregud var barnsliga många av er är, vill ni ha en ren remake med trist isometrisk perspektiv så är väl chansen större att ni får det om Starbreeze variant bli riktigt bra, vilket det ser ut att kunna bli.
Man undrar lite om nivån här dock, har man lirat syndicate så är man antagligen minst över 25 det märks sannerligen inte, rätt omogna inlägg.
Antagligen bara ett dåligt sätt att skryta om att man minsann lirat det "riktiga" syndicate för 15 år sen, ohhh får jag vara med i er klubb?

Trist? Extremt subjektivt. Det är ungefär som om jag skulle gå och säga att de borde göra om Starcraft till en förstapersonspangare bara för att jag tycker att rts med isometriskt perspektiv är trista.

Det är väl klart som fan att folk blir besvikna när man vill ha ett nytt Syndicate och får ett fps med samma namn istället, särskilt med tanke på hur nedlusat spelmarknaden redan är med olika sorters fps. Att sedan på typiskt svenskt vis acceptera det hela och hoppas på att om man väntar ännu längre så kaaanske de gör ett riktigt Syndicate sen när/om förstapersonspangaren sålde bra är väldigt naivt. Med tanke på hur spelmarknaden ser ut idag är det desto större risk att de tänker "Åh det sålde ju bra, då gör vi en uppföljarei samma stil", eller om det inte säljer bra så tänker de "Nä, det fanns visst inget vidare intresse för Syndicate som varumärke", vilket det gör, men det är knappast bara namnet Syndicate som vi är fästa vid.

Nej, detta följer den typiska mallen att försöka sälja ett spel som bara är en skugga av sitt forna jag genom att utnyttja det redan etablerade namnet och folks nostalgikänslor, och vill du börja kalla folk och deras inlägg för barnsliga och omogna så får du nog inrätta ditt lilla glashus med armeringsjärn först för ditt eget ger inte något vidare vuxet intryck heller.

VÄL talat!


signatur

STEFFE?!?

Medlem
Medlem

Hade Crysis 2 ett manus? Är ense med de flesta här; sjukt tråkigt att de utnyttjar ett klassiskt varumärke för lite snabba $, när det bygger på helt andra principer.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

123
Skriv svar