Här är systemkraven för Cyberpunk 2077!

Medlem

Ska bli kul att se hur Next gen konsolerna mäter sig med PC versionen. Tyvärr kommer ju inte nextgen uppdatering dag ett till konsolerna utan ett tag efter enlig CDPR frågan är hur länge. Har ett 980TI så kommer säkert kunna spela det på medium i 1080/60FPS får man hoppas

Medlem

Hmm.. skulle vara kul att se vad frameraten blir med ett 780Ti faktiskt. Kanske borde testa då jag har ett liggandes.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Och jag som trodde jag skulle behöva köpa nytt grafikkort. Pff!

Medlem

Klarar dem säkert utan problem i 1080p. MSFS gick ju hur bra som helst, till och med bättre prestanda än många med bättre hårdvara


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Når de lägsta kraven med mitt 970 men det spelar ingen roll för detta kommer spelas i soffan på projektorduken på PS5

Medlem

Jag läser dessa systemkrav och tänker direkt att spelet är anpassat för svaga konsoler i stället för att dra nytta av en kraftfull PC. Jag hoppas att jag har fel.

Medlem

@arkhanari: Chansen är att du har fel här, och jag hoppas också det. Systemkraven är förmodligen för att driva spelet utan RTX i 1080 i vettig FPS. High, förmodligen, inte ultra, att döma av skärmdumpar och videos hittills.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

12
Skriv svar